انتخاب فرد اصلح از وظایف مردم در انتخابات ۱۴۰۰ است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، انتخاب فرد اصلح در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ را از مهمترین وظیفه رای دهندگان دانست و گفت: ملت ایران باید به نیروی دلسوز، مقاوم، توانمند و حزب‌اللهی رای دهند.

الله نور کریمی تبار روز شنبه در گفت و گویی با برشمردن اهمیت انتخابات ۱۴۰۰ و سرنوشت ساز بودن آن، بر حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات به عنوان مظهر مردم سالاری در ایران تاکید کرد و گفت: مردم باید تلاش کنند در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو بهترین گزینه‌ای که می‌تواند خادم آنها باشد، انتخاب کنند.

وی افزود: کارآمدی ، همت مضاعف، مردمی بودن و خدمت رسان، شجاع و حافظ عزت و کرامت کشور و نظام و فساد ستیز بودن از دیگر ویژگی های فرد اصلح در انتخابات است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تاکید کرد: پیشرفت‌های زیادی در زمینه‌های مختلف در ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب صورت گرفته که نشان دهنده استقلال کشور است، ایران اسلامی با پشت سر گذاشتن سختی‌های فراوان، اکنون در جایگاه ۱۶ علمی دنیا قرار گرفته و از نظر اقتصادی نیز جزو کشورهای نسبتا خوب جهان قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با تاکید بر نقش تأثیرگذار جمهوری اسلامی در منطقه بیان کرد: با وجود تحریم‌های گسترده علیه کشور توان دفاعی ما در جایگاهی است که ابر قدرت آمریکا سر تسلیم فرود آورده و در مقابل ما توانی ندارد.

وی اقدام مثبت مجلس شورای اسلامی در کاهش تعهدات برجامی و نیز توافق با کشور چین را حائز اهمیت دانست و یادآور شد: این اقدامات خط قرمزی همیشگی بر داشتن ارتباط با کشورهای اروپایی و آمریکا محسوب می‌شد، در صورتی که رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده، این کشور در بدترین بحران اقتصادی طی ۹۰ سال گذشته قرار دارد.

امام جمعه ایلام حل مشکلات کشور را نیازمند حرکت جهادی دانست و اضافه کرد: برطرف کردن مشکلات جامعه احساس مسئولیت همگانی، عزم، اراده و مدیریت جهادی مدیران و مسوولان را می طلبد.

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود