استقلال در برزخ عربستان

استقلال ایران امشب در دیداری حساس و سرنوشت ساز باید به مصاف الاهلی عربستان برود. این مسابقه از این جهت حساسیت بالایی دارد چرا که هر تیمی که به برتری برسد می تواند شانس صعود خود به عنوان تیم دوم را افزایش دهد.

استقلال ایران امشب در دیداری حساس و سرنوشت ساز باید به مصاف الاهلی عربستان برود. این مسابقه از این جهت حساسیت بالایی دارد چرا که هر تیمی که به برتری برسد می تواند شانس صعود خود به عنوان تیم دوم را افزایش دهد.

استقلال اگر در این مسابقه به برتری برسد می تواند با برد مقابل الشرطه در دیدار ششم با کسب 13 امتیاز به مرحله بعدی صعود کند اما اگر در این مسابقه به مساوی برسد شانس صعودش به دور بعد به عنوان تیم دوم کاهش پیدا می کند چرا که سه تیم از 5 تیم دوم راهی دور بعد می شوند و شاید استقلال با 11 امتیاز نتواند یکی از تیم های صعود کننده به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا باشد.

در این مسابقه شیخ دیاباته و محمد نادری دو بازیکن اصلی فرهاد مجیدی به دلیل مصدومیت غایب هستند و مجیدی در این رابطه با چالش جدی رو به رو شده چرا که قدرت خط حمله این تیم با حضور سه تفنگدار تکمیل شده بود ولی حالا شیخ دیاباته در این مسابقه نیست و مسئولیت مهدی قایدی بیش از قبل شده است.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در رابطه با دیدار امشب به خبرنگاران گفت:« بازی گذشته شرایط خودش را داشت و این بازی شرایط خودش را دارد. قطعا ما به بازی تهاجمی علاقه داریم اگر چه این نوع فوتبال ریسک بالایی دارد. من ذهنیتم را نسبت به این سبک از بازی از بین نمی‌برم و فوتبال تهاجمی ارائه می‌کنیم. ما در مسابقه فردا چند بازیکن را نداریم اما بازیکنان دیگری را در اختیار داریم که در سطح آنها هستند و نگرانی از این بابت وجود ندارد. الاهلی بازیکنان خوبی دارد و ما نگران سومه در این بازی نیستیم. حریف فردای ما مربی و تیم خوبی دارد اما ما یک تیم متحد هستیم و می‌خواهیم فردا استقلال واقعی را نشان بدهیم. هواداران استقلال از ما می‌خواهند با قلبمان برای استقلال بازی کنیم. فقط یک مشکل برای همه تیم‌ها وجود دارد که بازی ها خیلی فشرده است. امیدوارم فردا بهترین اتفاق برای تیم استقلال رخ بدهد.»

گفتنی است استقلال در دیدار رفت و در یک دیدار برتر با حساب 5 بر 2 از سد الاهلی عربستان عبور کرده که همین امر روحیه این تیم را بالا برده است و دست بالا برای آبی های تهران است. عمر السوما در دیدار رفت مقابل استقلال بازهم گلزنی کرده و در این مسابقه شاگردان مجیدی باید حواس خود را خیلی جمع کنند.

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود