نقوی حسینی: رییسی بیاید، جلیلی با ثبت نام در انتخابات به او کمک خواهد کرد

رئیس ستاد انتخابات استان تهران سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 با اشاره به نامزدی سعید جلیلی در انتخابات 1400 باهدف ایفای نقش یارکمکی برای سیدابراهیم رئیسی، یادآور شد: قبلا این را گفتند که اگر آقای رئیسی بیاید ما به ایشان کمک می کنیم بنابراین کمک کردن راه های مختلفی دارد. یکی از راه ها آن است که ثبت نام کنند و در روند فعالیت تا انتخابات به آقای رئیسی کمک کنند.

به گزارش باطن به نقل از نامه نیوز، رقابت های انتخابات ریاست جمهوری وارد فاز جدی خود شده است و کم کم شخصیت های اصلی در حال مشخص کردن تصمیم نهایی خود هستند.

سیدحسین نقوی حسینی در گفتگو با نامه نیوز درباره تصمیم سعید جلیلی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 گفت: اگر حضرت آیت الله رئیسی بیاید و افرادی مثل آقای نیکزاد و جلیلی در انتخابات ثبت نام کنند حتما این نام نویسی‌ها در قالب یک هماهنگی و توافق با آقای رئیسی انجام می شود.
رئیس ستاد انتخابات استان تهران سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92افزود: قطعا در صحنه انتخابات ریاست جمهوری باید تیمی حضور پیدا کرد. سال 96 دیدیم که آقای روحانی با آقای جهانگیری آمد، بخشی از مطالب و مسائل را آقای جهانگیری مطرح می کرد و کار را پیش می برد، آن طرف هم آقای قالیباف و آقای رئیسی با هم هماهنگ بودند.

وی با اشاره به نامزدی سعید جلیلی در انتخابات 1400 باهدف ایفای نقش یارکمکی برای سیدابراهیم رئیسی، یادآور شد: قبلا این را گفتند که اگر آقای رئیسی بیاید ما به ایشان کمک می کنیم بنابراین کمک کردن راه های مختلفی دارد. یکی از راه ها آن است که ثبت نام کنند و در روند فعالیت تا انتخابات به آقای رئیسی کمک کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه اگر آقای جلیلی همزمان با آقای رئیسی نامزد انتخابات شود، قطعا هماهنگی بین آنها وجود دارد، اظهار کرد: اگر آیت الله رئیسی نامزد نشود، آقایان جلیلی، قالیباف و نیکزاد همه نامزد هستند و قطعا هم تا آخر در صحنه رقابت باقی می مانند.

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود