کشورهای اسلامی زمینه نابودی رژیم صهیونیستی را فراهم کنند

به گزارش باطن، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی بیانیه‌ای از مسئولان و گروه های سیاسی در داخل کشور و دولتمردان کشورهای اسلامی خواست با حمایت قاطع و محکم از مبارزان فلسطینی زمینه را برای فشار بیشتر به رژیم صهیونیستی و حرکت به سمت استحقاق حقوق ملت فلسطین و عقب نشینی و در نهایت نابودی رژیم صهیونیستی فراهم کنند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

“جز با زبان قدرت با این جنایت‌کارها[رژیم صهیونیستی]نمیشود حرف زد؛ بایستی خودشان[فلسطینیان] را قوی کنند و بِایستند و مقابله کنند و طرف را مجبور کنند به اینکه از جنایت کوتاه بیاید و تسلیم حق و انصاف بشود.” مقام معظم رهبری

در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، امت اسلامی با تجدید دو زخم کهنه در دو سوی جهان اسلام مواجه شد؛ کشتار دانش آموزان افغان و کشتار ملت مظلوم فلسطین هردو به یک اندازه دل مسلمین را به درد آورده است.

ریشه هردو جنایت یکی ست، داعش و رژیم صهیونیستی دو روی یک سکه اند و دست در دست یکدیگر در پی نابودی ملل مظلوم اما مقاوم اسلامی هستند. جنایت علیه دانش آموزان، کودکان و دختران شیعه افغانی و حمله به مسجدالاقصی هر دو به یک اندازه از دید مسلمین عالم محکوم است.

جنایت گروه های تروریستی وابسته به غرب در افغانستان چنان دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد که جیغ های نفرت انگیز حقوق بشری غربیان را به حاشیه می برد و دیگر آبرویی را برای مدعیان، که بعضا برای قصاص یک مجرم فریاد وا عدالتا سر می دهند و درقبال این جنایت که از بنیاد قبیح و محکوم است باقی نگذاشته است.

در مسأله فلسطین، بر همگان آشکار است جنایات رژیم صهیونیستی در این هفت دهه از عمر منحوسش جز رنج و آوارگی ننیجه ای برای ملت مظلوم فلسطین نداشته است.این رژیم که از ابتدا مشی تروریستی خود را بر همگان عیان کرده است، با تکیه بر حمایت های بی دریغ غرب و متأسفانه وادادگی رژیم های مرتجع عرب، ملت مظلوم فلسطین را تحت شدید ترین حملات خود قرار داده است.

اخیرا شاهد حملات گسترده نظامیان صهیونیست به مسلمانان روزه دار قدس شریف و هتک حرمت مسجد الاقصی بودیم؛ رژیم غاصب که عرصه را برخود تنگ دیده است جز تقابل با مردم فلسطین چاره ای برای خود متصور نیست.

این رژیم جنایتکار که از گسستگی ها و فساد ساختاری در بدنه خود نیز رنج می برد، بر افروختن آتش جنگ را راه حلی برای برون رفت از مشکلات داخلی می داند. هیچ کشور در منطقه غرب آسیا نیست که از جنایات این رژیم مصون نمانده است و ملت ایران هم همواره با جنایاتی از قبیل ترور دانشمندان هسته ای، خرابکاری ها و ترور قهرمانان ملی مان از جانب این رژیم روبرو بوده است.

رژیم غاصب صهیونیستی ثابت کرده است که جز زبان زور زبان دیگری را نمی فهمد و این مسأله باید مورد توجه کشورهای اسلامی قرار گیرد.

متاسفانه در سال های اخیر موج عادی سازی روابط این کشورها با رژیم صهیونیستی آتشی ست بر جان امت اسلامی.

سازش با رژیم صهیونیستی عزم این رژیم را برای جنایات خود علیه مسلمین جزم تر می نماید. مقابله با رژیم صهیونیستی وظیفه انسانی و شرعی همگان از جمله مسلمین عالم است.

این جنایات و حملات رژیم صهیونیستی یقینا پایان و نابودی این رژیم را نزدیک تر می نماید. امیدواریم که خون شهدا مقاومت پشتوانه ای باشد برای مبارزات علیه غاصبان و تحقق اهداف و آرمان های مردم مسلمان فلسطین.

ما بعنوان اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از مسوولان و گروه های سیاسی در داخل کشور و دولتمردان کشورهای اسلامی می خواهیم با حمایت قاطع و محکم خود از مبارزان فلسطینی زمینه را برای فشار بیشتر به رژیم صهیونیستی و حرکت به سمت استحقاق حقوق ملت فلسطین و عقب نشینی و در نهایت نابودی رژیم صهیونیستی را فراهم آورند.»

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود