اصابت ۵۵ موشک به تل آویو

رسانه‌های فلسطینی از شلیک ۴۰ موشک به تل آویو و مناطق اطراف آن و همچنین افزایش شمار شهدای غزه به بیش از ۱۵۰ نفر از جمله ۴۱ کودک خبر می‌دهند.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.

در حالی که رژیم صهیونیستی در مقابل دیدگان جهانیان به کشتار مردم فلسطین ادامه می‌دهد، آمریکا و کشورهای اروپایی به جانبداری از این رژیم پرداخته‌اند.

به گفته وزارت بهداشت غزه، شمار شهدای فلسطینی از آغاز حملات و بمباران‌های رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوارغزه تاکنون، بیش از ۱۵۰ نفر از جمله ۴۱ کودک و ۲۳ زن بوده است.

۱۰:۴۳ افزایش شهدای غزه به بیش از ۱۵۰ نفر

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوارغزه تاکنون بیش از ۱۵۰ فلسطینی شهید شده اند که در میان آنها ۴۱ کودک و ۲۳ زن به چشم می خورد.

۱۰:۴۱ اصابت ۱۲۰ موشک به اراضی اشغالی طی ۱۲ ساعت

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از ساعت ۷ بعد از ظهر عصر روز شنبه به وقت محلی تا ساعت ۷ صبح امروز به وقت محلی، حدود ۱۲۰ موشک از سوی گروههای مقاومت در غزه به سوی اراضی اشغالی شلیک شده است.

۱۰:۲۰ حملات بامدادی به غزه ۱۳ شهید و بیش از ۵۰ زخمی برجای گذاشت

منابع بیمارستانی و امنیتی غزه اعلام کردند که حملات بامدادی ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوارغزه تاکنون ۱۳ شهید و بیش از ۵۰ زخمی برجای گذاشته است.

۱۰:۰۰ رژیم صهیونیستی: طی ۲۴ ساعت بیش از ۹۰ هدف را در غزه بمباران کردیم

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جنگنده های این رژیم طی ۲۴ ساعت اخیر بیش از ۹۰ هدف را در مناطق مختلف نوارغزه بمباران کرده اند.

۹:۴۹ زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در قلقیلیه

در درگیری نظامیان صهیونیست با شهروندان فلسطینی ساکن قلقیلیه در کرانه باختری رود اردن، یک نظامی صهیونیست زخمی شد.

۹:۳۹ اصابت ۵۵ موشک به تل آویو و مناطق اطراف آن

رسانه های رژیم صهیونیستی از اصابت ۵۵ موشک به تل آویو و مناطق اطراف آن و همچنین مناطق مرکزی اراضی اشغالی از نیمه شب گذشته خبر دادند.

۹:۳۶ افزایش شهدای غزه به ۱۴۷ نفر

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوارغزه طی ۷ روز گذشته ۱۴۷ فلسطینی به شهادت رسیده اند. ار این تعداد، ۴۱ نفر کودک و ۲۳ نفر زن هستند. همچنین هزار و ۱۰۰ نفر نیز بر اثر این حملات زخمی شده اند.

۹:۰۵ حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به اراضی کشاورزی در خانیونس

رسانه های فلسطینی از حمله شب گذشته جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی به اراضی کشاورزی در منطقه «قیزان رشوان» در شهر خانیونس در نوارغزه خبر دادند.

۸:۳۱ پنج شهید و بیش از ۴۰ زخمی در حملات جدید به غزه

منابع بیمارستانی غزه اعلام کردند که در حملات جدید جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه ۵ فلسطینی شهید و بیش از ۴۰ نفر زخمی شده‌اند.

۸:۰۴ به صدا درآمدن آژیر خطر در اطراف نوار غزه

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که لحظاتی پیش صدای آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه به صدا درآمده است.

۷:۵۱ زخمی شدن ۱۰ صهیونیست در شهرهای فلسطین اشغالی

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۱۰ نفر از صهیونیست‌های ساکن فلسطین اشغالی در حملات موشکی مقاومت فلسطین به شهرهای فلسطین اشغالی زخمی شده‌اند.

۷:۰۸ نجات ۵ کودک از زیر آوار در غزه

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که ۵ کودک فلسطینی ساکن غزه زنده از زیر آوار نجات داده شدند. این کودکان بر اثر بمباران یک درمانگاه از سوی رژیم صهیونیستی در زیر آوار مانده بودند.

۶:۰۳ بازگشایی گذرگاه رفح

گذرگاه رفح تنها راه ارتباطی نوار غزه با جهان خارج از سوی طرف مصری بازگشایی شد تا مجروحان فلسطینی برای درمان به بیمارستان‌های مصر انتقال داده شوند.

۵:۱۶: حمایت وزیر دفاع آمریکا از حملات رژیم صهیونیستی

«لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا در تماس تلفنی با «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از حملات تل‌آویو در غزه حمایت کرد.

۰۴:۱۵ شلیک ۱۵۵ موشک ارتش صهیونیستی به سوی غزه

در پی حمله نیروهای مقاومت به اراضی اشغالی، بیش از ۱۵۵ فروند موشک از سوی نظامیان صهیونیست به نوار غزه شلیک شده است. خان یونس و مناطق مرکزی و شمالی هدف این حملات بوده‌اند.

۰۴:۰۰ حملات موشکی قسام به «بئر السبع» در اراضی اشغالی

گردان‌های قسام «بئر السبع» در اراضی اشغالی را با شلیک ده‌ها موشک هدف قرار دادند

۰۴:۱۰ رژیم اشغالگر منزل «یحیی السنوار» را بمباران کرد

رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه در ادامه جنایات خود علیه رهبران مقاومت فلسطین، منزل مسکونی «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در خان یونس را هدف قرار داد.

۰۳:۴۶ شلیک رگبار به سوی نظامیان صهیونیست در شمال قدس اشغالی

منابع خبری از شلیک رگبار به سوی نظامیان صهیونیست در ایست بازرسی «قلندیا» واقع در قدس اشغالی خبر می‌دهند.

۰۳:۴۰ «بایدن» و «محمود عباس» پیرامون درگیریها در غزه گفتگو کردند

رئیس جمهور ایالات متحده در نخستین گفتگوی تلفنی خود با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با چشم‌پوشی آشکار از جنایات رژیم صهیونیستی «بر لزوم توقف حملات راکتی حماس علیه اسرائیل» تأکید کرد!

در این گفتگو، دو طرف تنها به ابراز نگرانی نسبت به کشتار شهروندان بی گناه از جمله کودکان در این درگیریهای خونین اکتفا کردند!

۰۳:۳۹ ۵۸۰ زخمی فلسطینی در کرانه باختری در پی درگیری با اشغالگران

۰۲:۵۱ هدف گرفته شدن منازل غیرنظامی در خیابان الوحده توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی

۰۲:۴۹ بمباران غرب غزه توسط ارتش صهیونیستی بیش از ۱۵ زخمی برجای گذاشت

رسانه‌های فلسطینی از برجای ماندن ۲ شهید و ۱۵ زخمی در پی بمباران مناطق غربی نوار غزه خبر می‌دهند.

۰۲:۳۵ نتانیاهو: حمله‌های هوایی علیه غزه ادامه می‌یابد!

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه در یک سخنرانی تلویزیونی بار دیگر انگشت اتهام را به سوی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) گرفته و مدعی شد که «جنبش حماس مقصر اصلی درگیری کنونی (در اراضی اشغالی) است و نه ما، (زیرا) آنها هستند که به ما حمله می‌کنند».

نتانیاهو در ادامه یاوه‌گویی خود افزود: «ما هنوز در میانه این عملیات هستیم؛ این عملیات هنوز تمام نشده و تا زمانی که لازم باشد، ادامه خواهد یافت».

۰۲:۰۱ رسانه‌های صهیونیستی: تمامی نقاط تل‌آویو زیر آتش موشک‌های غزه

۰۱:۵۳ حملات وسیع موشکی حماس به اراضی اشغالی

کانال کان تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «مهلت توقف حملات حماس به شهرهای صهیونیست نشین تمام شده و اکنون شاهد حملات موشکی وسیع به اراضی اشغالی هستیم».

۰۱:۴۳ سخنگوی گردان القسام از حمله موشکی تلافی‌جویانه به اشدود خبر داد

سخنگوی القسام اعلام کرد: «با شلیک ده‌ها موشک به سوی تل‌آویو و اشدود، حملات خود را به سوی اراضی اشغالی و در پاسخ به هدف قراردادن برج الجلاء از سر گرفتیم».

۰۱:۴۰ شلیک ده‌ها موشک مقاومت به سوی اراضی اشغالی

رسانه‌های فلسطینی از شلیک ده‌ها موشک مقاومت فلسطین به سوی اراضی اشغالی خبر می‌دهند. این موج از حملات پس از به پایان رسیدن مدت زمان تعیین شده از سوی حماس مبنی بر دو ساعت توقف حملات علیه شهرهای اراضی اشغالی بار دیگر آغاز شده است.

۰۱:۳۴ هدف قرارگرفتن برج الاندلس در غزه توسط ۴ راکت جنگنده‌های صهیونیستی

۰۱:۲۵ برخورد موشک اسرائیلی به محله الزیتون در شرق غزه

۰۱:۲۴ شهادت دو فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای امنیتی اسرائیل

رسانه‌های فلسطینی بامداد یکشنبه از شهادت دو فلسطینی یکی در نزدیکی اردوگاه الفوار واقع در جنوب الخلیل و دیگری در نزدیکی طولکرم خبر دادند.

۰۱:۲۳ درخواست رژیم صهیونیستی از ساکنان عسقلان برای ماندن در خانه‌

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که نیروهای امنیتی رژیم اشغالگر از شهرک‌نشینان یکی از شهرک‌های عسقلان خواسته‌اند تا به دلایل امنیتی در خانه‌هایشان باقی بمانند.

۰۱:۱۷ انتشار شماره تلفن سخنگوی ارتش اسرائیل توسط مقاومت فلسطین

رسانه‌های فلسطینی به نقل از فرماندهان مقاومت در غزه اطلاع دادند که نیروهای سایبری مقاومت فلسطین شماره تلفن سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی را به منظور به سخره گرفتن او از سوی شهروندان فلسطینی در فضای مجازی منتشر کرده‌اند.

۰۱:۱۲ هدف گرفته شدن برج الاندلس در نزدیکی برج تخریب شده هنادی

۰۱:۰۷ شلیک نیروی دریایی ارتش صهیونیستی به سوی سواحل غزه

۰۰:۵۳ موشک‌های جدید در اختیار مقاومت غزه

گردان‌های «سرایا القدس» شاخه نظامی جهاد اسلامی، از بکارگیری موشک‌های پیشرفته‌تر توسط این نیروها در مقابله با اشغالگران صهیونیست خبر دادند.

۰۰:۳۹ گفتگوی تلفنی بایدن و نتانیاهو

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد که در تماس تلفنی با رئیس جمهور آمریکا از مواضع او در حمایت از رژیم اشغالگر قدردانی کرده است. او همچنین تاکید کرد که هرکس از مقاومت حمایت کند بهایش را خواهد پرداخت.

۰۰:۲۰ شهرک‌نشینان صهیونیست در تل‌آویو خواستار پایان درگیریها با نوار غزه شدند

رسانه‌های اراضی اشغالی شامگاه شنبه از تظاهرات صدها تن از شهرک‌نشینان صهیونیست در تل‌آویو با هدف پایان دادن به جنگ با نوار غزه خبر دادند. طبق گزارش‌ها، صهیونیست‌ها با تجمع در تل‌آویو و به دست گرفتن بنرهای «نبرد را متوقف کنید»، خواستار پایان درگیری خونین با نیروهای مقاومت فلسطین و حماس شدند.

۰۰:۰۲ اعلام آتش بس دوساعته حماس به رژیم صهیونیستی

جنبش حماس اعلام کرد که از ساعت ۲۲ شامگاه شنبه به وقت محلی تا ساعت ۲۴ (دو ساعت) آتش بس با رژیم صهیونیستی آغاز می‌شود.

در همین ارتباط، «ابو عبیده» سخنگوی نظامی گردان‌های القسام گفت که به دستور «ابوخالد محمد الضیف» فرمانده کل گردان‌های القسام، «منع آمد و شد در تل‌آویو و شهرهای اطراف آن برای دو ساعت از ساعت ۱۰ شب به وقت محلی تا ساعت ۱۲ (نیمه شب) متوقف خواهد شد و پس از آن صهیونیست‌ها باید بار دیگر بر روی یک پا بایستند».

طبق این بیانیه، این آتش بس دو ساعته تنها در مورد تل‌آویو اجرا می‌شود.

شایان ذکر است، بیانیه سخنگوی نظامی گردان‌های القسام در رسانه‌ها انعکاس گسترده‌ای یافته است.

پیش از این نیز، ارتش رژیم صهیونیستی بر روی توئیتر فایل‌های ویدئویی منتشر کرد که حملات هوایی این رژیم علیه اهداف نظامی در غزه از جمله حمله به منزل مسکونی رئیس قرارگاه عملیات ویژه حماس را نشان می‌داد.

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود