تشدید حمله هوایی و دریایی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه

رسانه های فلسطینی از حملات هوایی و دریایی ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی در نوار غزه و گلوله باران این مناطق توسط جنگنده ها و ناوهای جنگی اسرائیلی خبر می دهند.

 حملات هوایی و دریایی ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در نوار غزه و کشتار زنان و کودکان بیگناه فلسطینی در حالی وارد یازدهمین روز می‌شود که رژیم صهیونیستی در تلاش است به عنوان مقدمه‌ای بر آتش بس غزه، بر شدت حملات هوایی و دریایی خود علیه مناطق مسکونی و زراعی این باریکه بیافزاید.

۰۳:۳۰ حماس و جهاد اسلامی ۴۰۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کردند

«آفر گندلمان» سخنگوی نهاد نخست وزیری رژیم صهیونیستی در یک پیام توئیتری نوشت که دو جنبش فلسطینی حماس و جهاد اسلامی حدود ۴۰۰۰ موشک از غزه به سمت اسرائیل شلیک کرده‌اند.

۰۲:۴۹ نیروهای مقاومت پایگاه‌های هوایی رژیم صهیونیستی را هدف حمله راکتی قرار دادند

گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت حماس، اعلام کرد که «دو پایگاه هوایی ارتش اسرائیل، حتسریم و تل‌نوف را با چند فروند راکت، هدف قرار دادیم».

۰۲:۳۵ شلیک راکت‌های مقاومت به شهرک‌های صهیونیست‌نشین

رسانه‌های فلسطینی از موج جدید عملیات راکتی و موشکی گروه‌های مقاومت نوار غزه علیه شهرک‌های صهیونیست‌نشین خبر دادند. بر اساس این گزارش، در شهرک‌های ناحال عوز، نقب، بئر السبع و اوفاکیم آژیرهای هشدار به صدا درآمده است. خبرگزاری صفا نیز گزارش داد پایگاه هوایی «حتسریم» هدف اصابت راکت‌های مقاومت قرار گرفته است.

۱:۳۰ تشدید حملات هوایی و دریایی ارتش صهیونیستی به نوار غزه

گزارشهای رسیده از نوار غزه حکایت از آن دارد که جنگنده‌های اسرائیلی بامداد پنجشنبه به مناطقی در «دیر البلح» و «خان‌یونس» حمله کرده و کشتی‌های جنگی آنها نیز مشغول گلوله‌باران دیگر مناطق نوار غزه هستند. کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز ساعاتی پیش مدعی شد که اسرائیل به عنوان مقدمه‌ای بر آتش‌بس، امشب غزه را هدف سنگین‌ترین حملات قرار خواهد داد.

۰۱:۱۷ علت صدای انفجار در شمال فلسطین اشغالی اعلام شد

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که دلیل صدای انفجار، شکسته شدن دیوار صوتی توسط جنگنده‌های نیروی هوایی اسرائیل بوده و هیچ فعالیت غیرعادی در منطقه وجود ندارد.

۰۱:۰۶ به صدا درآمدن آژیر هشدار در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه

رسانه‌های صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار عملیات موشکی در شهرک‌های اطراف نوار غزه از جمله «کیسوفیم» و «ریعیم» خبر دادند.

۰۰:۵۵ حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به شرق اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه

رسانه‌های فلسطینی از شهادت یک کودک و زخمی شدن شماری از فلسطینیان در پی حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به شرق اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه خبر می‌دهند.

۰۰:۴۶ حماس: احتمالاً ظرف یک یا دو روز آینده به آرامش برسیم

«موسی ابو مرزوق» نایب رئیس دفتر سیاسی حماس در مصاحبه با شبکه «المیادین»، با پیش‌بینی تسلیم شدن رژیم صهیونیستی به توقف درگیری‌ها با نوار غزه، تأکید کرد که این آتش‌بس فقط شامل نوار غزه است، نه کرانه باختری یا قدس اشغالی.

۰۰:۳۶ شنیده شدن صدای یک انفجار مهیب در شمال فلسطین اشغالی

برخی رسانه‌های عربی از جمله شبکه‌های «المنار» و «المسیره» بامداد پنجشنبه از شنیده‌شدن صدای انفجاری بزرگ در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. منابع دیگری هنوز این خبر را تأیید یا تکذیب نکرده‌اند.

منبع: مهر

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود