سید ابراهیم رئیسی:
رقیب خودم را فساد و ناکارآمدی می‌دانم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: من رقیب خودم را در انتخابات ناکارآمدی، فساد و وضعیت ناپسند مردم می‌دانم.

سید ابراهیم رئیسی عصر امروز در بدو ورود به محل مناظره ها در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت امام صادق(ع)،گفت: پرچمی که امام بزرگوار برافراشت و شهدای ۱۵ خرداد به دنبال آن بودند اجرای عدالت، مبارزه با فقر، مبارزه با فساد، مبارزه با تبعیض و اجرای عدالت در همه سطوح جامعه بود.

وی افزود: امروز بعد از گذشت بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی مهمترین موضوع، اجرای عدالت است. همچنین ایجاد یک تحول در کشور به ویژه در حوزه مدیریت اجرایی کشور است که امری بسیار ضروری است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: وضع موجود موجب نگرانی بسیاری از دلسوزان انقلاب، مردم و جوانان عزیز است و نباید این وضع ادامه پیدا کند. لازمه تغییر وضع موجود حضور با معنای مردم در صحنه و تصمیم و اراده ملت است.

رئیسی گفت: خواستی که مردم داشتند موجب شد من به عنوان یک طلبه وارد این عرصه شوم و من به خواست آنها لبیک گفتم و امیدوارم که بتوانم آن ماموریتی که برعهده ما است را انجام بدهیم البته مردم نشان دادند که وظیفه خودشان را خوب می شناسند، خوب تشخیص می دهند و خوب عمل می کنند.

وی با بیان اینکه همه نامزدها محترم هستند اما من رقیب خودم را ناکارآمدی، فساد می دانم،تاکید کرد: مردم تغییر را می‌خواهند. وضع موجود موجب نگرانی و ناامیدی مردم است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: آنچه در این مناظره خواهند دید عبارت است از: برنامه و کارنامه که آیا می توانند اثبات کند، این برنامه اجرایی شود و سومین نکته،مسئله، مسئله شناسی و راهکارهایی که برای مسئله ارائه می‌شود است. مردم ببینند که آیا این فرد را در این جایگاه می بینند که بتواند مسائل مردم را حل کند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: کارنامه و برنامه می تواند نشان دهد در این کسوت کسی که ظاهر می شود صادق القول است و قولش، راست است. یعنی درست حرف می زند و عملی هم که مردم از او می بینند صادق است.

رئیس تاکید کرد: به نظر من باید داوری را بر عهده مردم گذاشت و ما نیز باید آنچه برعهده مان است یعنی برنامه و طرح مان را به مردم بگوییم و آنها بدانند که ما حل مسئله را خوب می دانیم و برعهده شماست که ببینید آیا این شخص می تواند در حل مسائل به عنوان یک رئیسی برای جمهور باشد، نه یک جناح و سلیقه و تفکر خاص بلکه برای جمهور باشد.

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود