با حضور آیت الله رئیسی طومار تنبلی، دیپلماسی التماسی و سوء مدیریت برچیده خواهد شد

به گزارش باطن، سیدمحمد حسینی دبیرکل کانون دانشگاهیان و وزیر پیشین ارشاد در جمع مردم استان اردبیل گفت: مردم در ۲۸ خرداد به وضع موجود پایان خواهند داد و اجازه نخواهند داد دولت بی کفایت و ناکارآمد فعلی تکرار شود.

وی افزود: آقای همتی می‌گوید من آمده‌ام تا روحانی آخرین رئیس جمهور ایران نباشد! چنین ادعایی نشان آن است که مردم ایران را، انقلاب ایران را، رهبری ایران را نشناخته اند. جمله ایشان ترجمه همان ادعای جان بولتون است که قبلا می‌گفت ایران چهلمین سال انقلاب را نخواهد دید. اما ایران سربلندتر از همیشه استکبار جهانی را به زانو درخواهد آورد.

این استاد دانشگاه گفت: بله، ان شاء الله روحانی آخرین رئیس جمهور غربگرای کشور خواهد بود! امروز با حضور آیت الله رئیسی طومار رخوت، تنبلی، دیپلماسی التماسی و سوء مدیریت برچیده خواهد شد.

حسینی افزود: مسببان وضع موجود در همین مناظره‌ها همه تکنیک‌های روانی و رسانه‌ای را به کار گرفتند تا خود را از مشکلات کشور مبرا کنند، اما اسناد و مدارک باعث رسوایی آن‌ها در برابر دیدگان ملت شد. آن‌ها هشت سال کشور را به قهقرا بردند، در برابر غرب کرنش کردند، با تکبر با مردم صحبت کردند، سرمایه‌های ناچیز مردم را بر باد دادند، ولی امروز به جای پاسخگویی، طلبکار هم شده اند. روز ۲۸ خرداد مردم با رای قاطع خود به آن‌ها “نه” خواهند گفت.

وزیر سابق ارشاد افزود: ما در انتخاب رییس جمهور باید سراغ نیرویی برویم که بیشترین قرابت را با انقلاب و رهبری و بیشترین اقبال را در میان مردم داشته باشد. در سال ۹۲ متاسفانه در جریان انقلاب تفرقه ایجاد شد و باعث شد هشت سال کشور متوقف شود. فقط موضوع اقتصاد نیست، این دولت شتاب علمی کشور را متوقف کرد. جریان دانشگاهی کشور آسیب‌های فراوانی دید.

وی گفت: مسببان وضع موجود هم مناظره‌ها را باختند و هم اخلاق را، در حالی که نامزد‌های جریان انقلاب هم برخورد اخلاقی و صادقانه داشتند و هم نشان دادند دارای برنامه کارشناسی برای اداره کشور هستند.
نتایج نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد بعد از مناظره سوم محبوبیت و مقبولیت آیت الله رئیسی افزایش داشته است که ان شاء الله نوید بخش پیروزی قاطع جریان انقلاب است.

حسینی یادآور شد: دانشگاهیان این بار پیشگام دعوت از آیت الله رئیسی برای حضور در صحنه و فعال در اجتماع برای دعوت به رای هستند.

وی گفت: شبکه‌های رسانه‌ای معاند دعوت به تحریم می‌کنند، چون چشم دیدن شکوه ملت را ندارند، اما ما تعجب می‌کنیم برخی افراد داخل کشور چرا با آن‌ها همصدا شده اند؟ همتی همان روحانی است در پلتفرم جدید!

اتاق فرمان جریان غربگرا با بکارگیری همه تکنیک‌های روانی تلاش کردند چهره آیت الله رئیسی را مخدوش کنند، اما اراده ملت تسلیم این فرافکنی‌ها نخواهد شد.

حسینی تصریح کرد: آقای همتی گفته است اگر من انتخاب نشوم ۲۸ خرداد تبدیل به ۲۸ مرداد می‌شود! چنین گزافه‌ای را چرا می‌گویید؟ آیا معنی حرف‌های خود را می‌فهمید؟ دنبال چه سناریویی هستید؟ چه نسخه‌ای برای شما نوشته اند؟ دنبال چه هدفی هستید؟ از این همه نیرنگ دنبال چه چیزی هستید؟

وی افزود: اقتدار ایران باعث شده است دریا به دریا و اقیانوس به اقیانوس خود را به حیاط خلوت آمریکا برسانیم، چرا در اقتصاد نمی‌توانیم چنین حرکتی بکنیم؟ آفریقا سرشار از مزیت‌های اقتصادی است چرا حتی یک بار روحانی به آفریقا نرفت؟ سفر‌های لاکچری او به اروپا چه دستاوردی داشت؟ چرا او حتی یکبار به کشور‌های محور مقاومت سفر نکرد؟ روحانی مرد میدان اقتصاد نبود، مرد میدان مقاومت نبود.

دبیرکل کانون دانشگاهیان تاکید کرد: نمایندگان جبهه انقلاب همه اهل برنامه بودند و حرف‌های حساب شده و کارشناسی زدند، بی تردید هرکدام از نامزد‌های جریان انقلاب رئیس جمهور شود از روحانی و دولت او قوی‌تر کار خواهد کرد، اما ما یک رئیس جمهور می‌خواهیم و شایسته است نامزد‌های جریان انقلاب وحدت و هوشمندی خود را به نمایش بگذارند و با کنار رفتن به نفع آقای رئیسی مانع پراکندگی آرا شوند.

وی ادامه داد: هر یک رای مردم می‌تواند سرنوشت ساز باشد، اگر در سال ۱۳۹۲ روحانی در هر صندوق تنها دو رای کمتر می‌آورد این هشت سال بر کشور تحمیل نمی‌شد.

این استاد دانشگاه اظهار داشت: روحانی هرگز برای اداره کشور تحرک لازم را نداشت، رئیس جمهوری تنبل، یکجانشین، عافیت جو و کم انگیزه در شان مردم ایران نیست.

وی با بیان اینکه ایران نیاز به دولت جوان انقلابی دارد، نیاز به دولت مردمی و چابک دارد، گفت: روز ۲۸ خرداد حماسه دیگری در تاریخ انقلاب است، روز نه گفتن به هشت سال رکود، رخوت، بیکاری، تنبلی، فساد و بی کفایتی است.

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود