پیام تبریک جهاد اسلامی و دبیرکل نجباء عراق به مقام معظم رهبری و مردم ایران

به گزارش باطن، «یوسف الحساینه» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پیامی درباره انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 در ایران اعلام کرد: به جمهوری اسلامی و ملت ایران به‌دلیل این موفقیت و رقم زدن این پیروزی تبریک می‌گوییم و از نقش آنها در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین قدردانی می‌کنیم.

به گزارش فلسطین الیوم، همچنین «شیخ اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش نجباء عراق، پیروزی سید ابراهیم رئیسی در انتخابات جمهوری اسلامی ایران را به رهبر و مردم این کشور تبریک گفت.

به گزارش مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء پیروزی آقای «سید ابراهیم رئیسی» در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» ضمن تبریک این پیروزی به رهبر و مردم جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: مردم ایران بار دیگر پایبندی خود به حکومت و رهبری معظم انقلاب را اثبات و با مشارکت پرشور در داخل و خارج از کشور، چالش‌ها را به حماسه‌ای انتخاباتی تبدیل کردند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که استحکام روابط بین دو ملت ایران و عراق در تمام زمینه‌ها و با وجود مشترکات عقایدی، فرهنگی و جغرافیایی بیش از پیش افزایش یابد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به‌همراه ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، روز گذشته در سراسر کشور برگزار شد.

در برخی از حوزه‌ها، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نیز برگزار شد.

این انتخابات از ساعت 7 صبح روز جمعه 28 خرداد آغاز شد و 19 ساعت بعد، پس از چند نوبت تمدید، در ساعت 2 بامداد روز شنبه 29 خرداد به پایان رسید.

59 میلیون و 310 هزار و 307 نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات بودند.

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود