استقلال بیشتر از پول به آرامش نیاز دارد

بازیکن پیشین استقلال با انتقاد از شرایط کنونی این تیم گفت: آبی پوشان بیشتر از پول به آرامش نیاز دارند. آرامشی که مدتهاست از این تیم گرفته شده است.

تیم فوتبال استقلال که مدتهاست با تنش و چالش های مدیریتی و مالی دست به گریبان است، برخلاف آنچه پیش بینی می شد در بازیهای اخیرش پیروز شده و در حالی برای دیداری حساس مقابل آلومینیوم آماده می‌شود که در ۳ بازی اخیرش با پیروزی زمین را ترک کرده است.

پیمان صاحب جمعی پیشکسوت آبی پوشان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت این تیم بیان داشت: پیروزی‌های اخیر باعث شده تا حدودی بر مشکلاتی که این تیم را احاطه کرده سرپوش گذاشته شود. هرچند رصد کردن فضای مجازی به راحتی میزان نارضایتی هواداران این تیم را نشان می‌دهد، اما خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان توانسته‌اند در این مدت نتایج خوبی را کسب کنند.

وی اضافه کرد: شاید اگر قرار بود همه چیز روی روال خودش پیش می‌رفت، استقلال در زمین نتایج خوبی نمی گرفت، اما خوشبختانه مجیدی و بازیکنانش توانسته‌اند تمرکزشان را حفظ کنند و حداقل با کسب نتایج خوب جبران حواشی پیرامون شان را کرده باشند.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص پرداخت پاداش از سوی سرمربی به اعضای تیم بیان داشت: این نشان می‌دهد مجیدی برای موفقیت تیمش هر کاری می‌کند، اما آیا در شان باشگاه استقلال که پاداش‌ها را سرمربی بدهد؟ چرا باید سرمربی تمام تمرکزش فقط روی مسائل فنی نباشد؟ برای من سئوال شده با این همه حاشیه مجیدی چطور تمرکزش بر هم نخورده؟

مدافع پیشین آبی پوشان در خصوص هیات مدیره جدید این تیم گفت: برای ما تفاوت ندارد چه فردی در این تیم مسئولیت داشته باشد و تنها حل مشکلات تیم اهمیت دارد. هر فردی بتواند مشکلات مالی را حل کرده و این تیم را به آرامش برساند، قدمش روی چشم.

صاحب جمعی گفت: حالا که صحبت از حل مشکلات مالی و آرامش شد باید این را هم تاکید کنم با اینکه اصلی ترین مشکل را می‌توان در مسائل مالی جستجو کرد، اما از نظر من آرامش حتی از بحث مالی هم مهم تر است. آنچه من از دور مشاهده می‌کنم، این تیم آرامش ندارد.

وی در خصوص دیدار آبی پوشان مقابل آلومینیوم اراک گفت: این دیدار با دیدار قبلی آبی پوشان مقابل گل گهر وجه اشتراک‌هایی دارد. مثل وجود سرمربیان مشابه (منصوریان و قلعه نویی) و جایگاه جدولی نزدیک دو تیم. با اینکه تا حدود زیادی جایگاه سوم آبی پوشان تثبیت شده است، اما پیروزی در این بازی می‌تواند به ثابت بیشتر در جایگاه سوم کمک کند؛ ضمن اینکه شاگردان مجیدی در صورت پیروزی می‌توانند نیم نگاهی هم به لغزش دو تیم بالایی و صعود به پله‌های بالاتر داشته باشند.

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود