مطالبه اصلی مردم از رئیس جمهور منتخب تحقق عملی شعار‌های انقلاب است

علیرضا زاکانی ظهر جمعه در نشست بصیرتی که بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلی قدس قم برگزار شد، حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را یک فرصت بزرگ برای ملت ایران دانست و افزود: این حضور نشان داد که با وجود مشکلات اقتصادی، بیماری کرونا و بی کفایتی برخی از مسئولان مردم همچنان در میدان هستند.

وی افزود: قبل از انتخابات تهدید‌هایی را داشتیم که در حال حاضر ادامه دارند، اما دقت در واکاوی تهدیدات قبل از انتخابات باعث شد جبهه انقلاب پیروز میدان باشد.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی مطالبه اصلی امروز مردم و نخبگان جامعه از رئیس‌جمهور منتخب را تحقق عملی شعار‌های انقلاب در عرصه‌های اقتصادی فرهنگی اجتماعی دانست و افزود: دولت دوازدهم اهداف انقلاب اسلامی را دنبال نمی‌کرد که عافیت طلبی، افراطی‌گری، دور بودن از عقلانیت، بی‌توجهی به افراد در رأس و نگاه تک‌بعدی از نتایج آن بود.

وی افزود:، اما انتخابات ۲۸ خرداد مسیر تغییر کرد و یک انسجام دقیق به پیروزی رسید و این آغاز راه خدمت به مردم است.

زاکانی در بخش دیگری از سخنرانی خود به دولت جوان، مؤمن و انقلابی رئیس‌جمهور منتخب اشاره کرد و گفت: دقت در میدان داری از ویژگی‌های دولت آقای رئیسی است که در جلساتی که با رئیس‌جمهور منتخب در هفته‌های گذشته داشتیم بنا شد اولویت اول رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد که در این مسیر ایستادگی در مقابل دشمنان و بیگانگان حرف اول را می‌زند.

وی افزود: کشور ثروت‌های فراوانی دارد که این ثروت‌ها برای مردم است، اما با توزیع ناعادلانه بخش اعظمی از مردم، از آن بی بهره شدند و امروز مسئله بُردن، خوردن و دَر رفتن بر اجرای قانون اصل ۴۹ تمام می‌شود و تمام داری‌های برده شده از ملت از افراد متخلف پس گرفته خواهد شد.

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود