تنها دوچرخه‌سوار پارالمپیکی ایران:
برای حضور در توکیو دوچرخه مناسب ندارم

تنها نماینده دوچرخه سوار پارالمپیکی یکی از مشکلات خود را برای حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو نداشتن دوچرخه مناسب در جاده عنوان کرد.

مهدی محمدی درباره وضعیت تمرینات خود برای حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو، اظهار کرد: با توجه به این که در بازی‌های پارالمپیک توکیو قرار است در رشته های پیست، استقامت و تایم تریل انفرادی شرکت کنم در حال حاضر ۳ روز در هفته تمرینات تخصصی خود را در زنجان در فاز سرعت پیگیری می کنم تا با آمادگی خوبی در توکیو حضور پیدا کنم.

وی یکی از مشکلات خود را نداشتن دوچرخه مناسب در ماده استقامت عنوان کرد و افزود: در رشته تایم تریل انفرادی و پیست از نظر تجهیزات مشکلی برای حضور در پارالمپیک توکیو ندارم، اما در استقامت دوچرخه مناسب برای شرکت در پارالمپیک ندارم، امیدوارم با کمک کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون دوچرخه سواری قبل از اعزام به توکیو، دوچرخه مناسبی در ماده استقامت تهیه شود تا مشکلی برای حضور در مسابقات در این ماده نداشته باشم.

محمدی پیرامون این پرسش که در کدام ماده شرایط بهتری برای حضور در پارالمپیک توکیو دارید، خاطرنشان کرد: در جاده شرایطم بهتر است، به دلیل نداشتن پیست در زنجان، تمریناتم را بیشتر در جاده متمرکز کرده ام تا به نتایج خوبی در این ماده دست پیدا کنم.

وی در پایان شرایط خود را برای شرکت در بازیهای پارالمپیک توکیو مثبت ارزیابی کرد و افزود: در حال حاضر تنها مشکل نداشتن دوچرخه در ماده استقامت است که امیدوارم حداقل ۲۰ روز قبل از اعزام به توکیو با حمایت کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون دوچرخه سواری، این دوچرخه تهیه شود تا دغدغه ای برای شرکت در پارالمپیک در این رشته نداشته باشم.

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود