خوش رقصی پمپئو برای گروهک منافقین/ زمان افزایش فشار است!

وزیر خارجه سابق آمریکا در گردهمایی مجازی فرقه تروریستی منافقین به لفاظی علیه ایران پرداخت و بر ادامه سیاست ناکارآمد فشار حداکثری تاکید کرد.

به گزارش واشنگتن تایمز، «مایک پمپئو» وزیر خارجه سابق آمریکا طی سخنانی ضد ایرانی در گردهمایی مجازی فرقه تروریستی منافقین، مدعی شد که حکومت ایران ضعیف شده و زمان آن رسیده که آمریکا و متحدانش فشارها را بر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور جدید ایران بیشتر کنند.

پمپئو در ادامه لفاظی هایش مدعی شد که رویکردی که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا، در قبال ایران اتخاذ کرد در آستانه اثربخشی بود حال آنکه حصول نتیجه دلخواه نیازمند زمان بیشتری است.

پمپئو به عنوان معمار و طراح اصلی کارزار فشار حداکثری دولت ترامپ علیه ایران شناخته می‌شود. خروج آمریکا از توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ با ایران و پنج قدرت جهانی (موسوم به برجام) حاصل تلاش‌های ضد ایرانی وی بود.

وی در ادامه خوش رقصی هایش برای فرقه منافقین بدون اشاره به کارشکنی‌های آمریکا در مسیر برخورداری ایران از مزایای اقتصادی-سیاسی برجام، مدعی شد که تلاش برای کسب قدرت هسته‌ای، ایران را در وضعیت انزوا قرار داده است.

وزیر امور خارجه سابق آمریکا در پایان سخنان و ادعاهای ضد ایرانی اش گفت: مخلص کلام اینکه ایران از کار افتاده و مردم این کشور به این نکته واقف هستند.

گردهمایی مجازی منافقین با مشارکت مقامات سابق آمریکایی و اروپایی و همچنین نمایندگانی از هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه کنگره آمریکا از شنبه برای یک بازه زمانی سه روزه آغاز شده است.

در این میان، نام «کوین مک کارتی» رهبر اقلیت جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا و سناتور «باب منندز» رئیس دموکرات کمیته روابط خارجی سنا نیز در میان شرکت کنندگان خودنمایی می‌کند.

«کوری بروکر» و «جین شاهین» اعضای دموکرات مجلس سنا به همراه «ریک اسکات» و «جان کورنین» اعضای جمهوری‌خواه این مجلس نیز از دیگر حاضران در این نشست خواهند بود.

«تد کروز» سناتور جمهوریخواه تگزاس هم از دیگر سخنران‌های اصلی این نشست مجازی به شمار می‌رود.

حضور فراحزبی نمایندگان کنگره آمریکا در نشستی که دست بانیان آن به خون ملت ایران آغشته است، نشان دهنده عمق دشمنی واشنگتن با نظام جمهوری اسلامی آن هم در شرایطی است که آمریکا مدعی تلاش برای احیای برجام است!

این در حالی است که دولتمردان آمریکایی می‌دانند که منافقین در داخل ایران هیچ پایگاه مردمی ندارند و نامشان با خون، ترور و دسیسه گره خورده است اما ظاهراً مبالغ کلانی که به ازای بدگویی از تهران به آنها پرداخت می‌شود؛ آنچنان به مذاقشان خوش می‌آید که چشم خود را به روی حقیقت بسته نگه می‌دارند.

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود