پیش بینی قیمت دلار در بازار سکه 21 تیرماه

پیش بینی می شود بازار سکه امروز با توجه به قیمت طلا در مسیر صعودی قرار بگیردسکه بازان انتظار دارند، قیمت دلار در روز جاری، حداقل دچار نوسان کاهشی نشود و از محدوده 24 هزار و 800 تومانی پایین نرود.

به گزارش باطن به نقل از اقتصادنیوز، ماندن اونس طلا بالای مرز هزار و 800 دلاری، شماری از سکه بازان را نسبت به روند روز دوشنبه امیدوار کرده است. در واقع بخشی از معامله گران سکه انتظار دارند،‌ امروز با آغاز فعالیت بازارهای جهانی، قیمت طلا در مسیر صعودی قرار بگیرد و به تبع آن، ارزش ذاتی فلز گران بهای داخلی را بالا ببرد. در صورت رفتن اونس طلا به بالای محدوده هزار و 820 دلاری، سکه می تواند خود را بالای محدوده 10 میلیون و 700 هزار تومان تثبیت کند.

در کنار این، سکه بازان انتظار دارند، قیمت دلار در روز جاری، حداقل دچار نوسان کاهشی نشود و از محدوده 24 هزار و 800 تومانی پایین نرود. همین انتظار باعث شده است که آن ها روی  بهای اونس طلا بیشتر حساب کنند. ارزش ذاتی سکه امامی بعدازظهر دیروز بالای محدوده ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قرار داشت.

به گفته فعالان، در صورتی که ارزش ذاتی سکه به سوی محدوده ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان حرکت کند، امکان دارد که این فلز گران بها در بازار بالای محدوده ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار مورد معامله قرار بگیرد. با این حال، بیشتر تحلیل گران اعتقاد دارند که فلز گران بهای داخلی کار دشواری برای شکست محدوده ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دارد.

از نگاه بیشتر آنها، قیمت سکه در روز جاری احتمالا در دامنه ۱۰ میلیون و ۶۰۰ تا ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قرار خواهد داشت. این فلز گران بها تنها در صورتی تغییرات شدیدتری را تجربه خواهد کرد که در بازار دلار یا اونس طلا نوسانات غیر مترقبه ای رخ دهد. بیشتر معامله گران اعتقاد نداشتند که امروز دلار نوسان شدیدی را به ثبت برساند یا اونس طلا به یکباره به بالای محدوده هزار و ۸۵۰ دلار جهش کند.

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود