پیش بینی روند بازار ارز در آخر هفته؛
حرکت قیمت دلار به سوی مرز حساس

حفظ محدوده 24 هزار و 400 تومانی می تواند زمینه ساز برگشت قیمت دلار تا محدوده 24 هزار و 800 تومان شود. روند بازار ارز در معاملات پشت خطی نشان می داد که دلار امروز برای تثبیت زیر سطح ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومانی کار دشواری پیش رو دارد.

به گزارش باطن به نقل از  اقتصادنیوز، بازار ارز در روزهای اخیر تحت تاثیر فشار فروشندگان قرار گرفت. با این حال، نزدیک شدن به محدوده 24 هزار و 400 تومانی موجب شد که انتظارات افزایشی تا حدی در بازار فعال شوند. به گفته برخی تحلیل گران فنی، دفعه قبل که بازار ارز نزولی شد، در محدوده 24هزار و 400 تومانی مورد حمایت قرار گرفت. در صورتی که اسکناس آمریکایی این حمایت را امروز از دست بدهد، احتمال افت قیمت دلار تا محدوده 23 هزار و 800 تومان وجود خواهد داشت. حفظ محدوده 24 هزار و 400 تومانی می تواند زمینه ساز برگشت قیمت دلار تا محدوده 24 هزار و 800 تومان شود. روند بازار ارز در معاملات پشت خطی نشان می داد که دلار امروز برای تثبیت زیر سطح ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومانی کار دشواری پیش رو دارد.

انتظارات متناقض در بازار ارز

برخی معامله گران اعتقاد دارند، بازار تحت تاثیر خبرهای متناقض قرار گرفته است. از یک سو تصور برخی از معامله گران با توجه به خبرهای روزهای اخیر این است که تا قبل از آغاز به کار دولت جدید،‌ قرار نیست توافق خاصی در جهت لغو تحریم ها صورت بگیرد و از سوی دیگر، رفتارهای جدید آمریکایی ها موجب خوش بینی شمار دیگری از معامله گران برای احیای برجام شده است. این خوش بینی به اندازه ای است که بخشی از تحلیل گران فنی در کانال های اطلاع رسانی خود به معامله گران پیشنهاد داده اند که در کانال 24 هزار تومانی اقدام به خرید دلار نکنند و منتظر افت به کانال 23 هزار تومانی باشند. در مقابل، دسته دیگری از فعالان اعتقاد دارند که اتفاق خاصی نیافتاده است که بتوان انتظار افت بیشتر قیمت دلار را داشت. آن ها باور دارند اسکناس آمریکایی محدوده 24 هزار و 400 تومانی را از دست نخواهد داد.

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود