باطن از سفر دبیر مجمع تشخیص به خوزستان گزارش می‌دهد؛
حضور فرزند خوزستان در میان مردم محروم این استان

دکتر محسن رضایی با برای بررسی مشکلات مردم خوزستان به این استان سفر کرد و در کنار شهروندان حضور یافت تا شنونده دردل آنها باشد.

به گزارش پایگاه خبری باطن دکتر محسن رضایی با برای بررسی مشکلات مردم خوزستان به این استان سفر کرد و در کنار شهروندان حضور یافت تا شنونده دردل آنها باشد.

دبیر مجمع تشخیص مصلت نظام، پس از صحبت ها و رایزنی ها با مقامات و مسئولان در تهران  و گرفتن قول مساعد از آن ها برای حل مسائل استان خوزستان، دیروز سه شنبه 29 تیرماه 1400 به این استان سفر کرد تا ضمن بررسی میدانی مشکلات مردم و برگزاری چند جلسه هماهنگی مدیران با مسئولان محلی، اقدامات انجام شده و راهکارهای سریع رفع دغدغه های مردم و حل مشکلات ریشه ای استان  را پیگیری کند.

گفتنی است رضایی پیش از سفر خود به خوزستان در روزهای اخیر، ضمن پیگیری امور از وزیر نیرو، پیرامون مشکلات خوزستان و اولویت دهی به رفع دغدغه های مردم فداکار این استان، با آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب نیز گفتگو کرده بود.

پس از انجام پیگیری‌های یاد شده محسن رضایی صبح روز  سه‌شنبه به شهر هویزه رفت و  در گفتگو با مردم این  شهرستان، مشکلات کم آبی برای شلتوک کاران و گاومیش داران حاشیه رود نیسان را بررسی کرد.

در این بازدید میدانی، کشاورزان منطقه هویزه و رود نیسان از رضایی خواستند تا پیام و درخواست‌های آنان را در اهواز و تهران منعکس کند و به مردم ایران بگوید که اهالی خوزستان گله مند هستند و معترض اما اعتراض آنها را به حساب هم‌صدایی با عناصر دشمن ننویسید.

دکتر محسن رضایی سپس در حسینیه سید نور در شهرستان هویزه حضور یافت و پس از شنیدن گزارش های مردمی از وضعیت آب، برق، گاز و سایر مشکلات مردم، در سخنانی بر لزوم حل مشکلات مردم این استان تاکید کرد و گفت: امام راحل فرمودند که خوزستان دین خودرا به اسلام ادا کرده است.

دکتر رضایی با اشاره به لزوم تصمیم گیری های مهم در موضوع خوزستان گفت: الحمد الله مجلس، دولت، قوه قضائیه و ما در مجمع پیرامون خوزستان و اولویت رسیدگی به مشکلات این استان به اشتراک نظر رسیده ایم و مسائل را در تهران رسیدگی کرده ایم. الان در منطقه حاضر شدیم تا ببینیم تصمیماتی که در مرکز برای خوزستان گرفته شده، عملیاتی شده یا خیر؟

رضایی گفت: من از وزیر نیرو سوال کردم و گفتند که دو روز است خروجی آب سد کرخه را به ۱۷۰مترمربع رسانده اند. ان شا الله امروز به سد کرخه خواهم رفت تا مخزن و وضعیت دریچه خروجی آن را ببینم. من پیگیری مسائل خوزستان را رها نمی کنم. اشتباهاتی که برای مردم هزینه ایجاد کرده است، قابل بخشش نیست. هیات های بررسی تشکیل شده و پیگیری خواهند کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: اعتراض در خصوص مشکلات، حق مردم است و مطالبه گری از مدیران بی عرضه خواسته بحق مردم خوزستان است. برخی از مدیران لیاقت نشستن بر صندلی های مدیریتی که حاصل خون شهداست را ندارند. به شما اطمینان می دهم به عنوان یکی از فرزندان منطقه، مسائل خوزستان را تا رسیدن به نتیجه دنبال می کنم.

رضایی همچنین خلاصه‌ای از سفر خود به خوزستان و مواضع خود درباره مشکلات این استان را در توییتر با افکار عمومی به اشتراک گذاشت.

گفتنی است دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این سفر ضمن بازدید از سد کرخه، شهرستان های هویزه، بستان و رفیع، در منطقه دشت آزادگان و حمیدیه حضور پیدا می‌کند. پیگیری امور در اهواز و دیدار با استاندار و مدیران برق و آب منطقه از دیگر برنامه های سفر میدانی رضایی است

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود