شرکت صهیونیستی کشته‌شدن ۲ خدمه کشتی خود را تایید کرد

بعد از اعلام اینکه کشتی هدف قرار گرفته شده در دریای عمان متعلق به رژیم صهیونیستی بوده، دقایقی پیش شرکت مالک این کشتی بیانیه‌ای در این‌باره صادر کرد.

شرکت «زودیاک ماریتایم» که متعلق به «ایال عوفر» میلیاردر صهیونیست و مستقر در لندن است، اعلام کرد که ۲ نفر از خدمه این کشتی تجاری با نام «مِرسِر استریت»، در پی حمله به آن، کشته شدند.

این شرکت بدون ارائه جزئیات بیشتر، با بیان اینکه از آسیب رسیدن به دیگر خدمه این کشتی اطلاعی ندارند، گفت دو خدمه کشته‌شده تابعیت انگلیسی و رومانیایی داشتند.

همزمان یک گروه اطلاعاتی-امنیتی دریایی موسوم به «دریاد گلوبال» در گزارشی اعلام کرد، این کشتی که با پرچم لیبریا در حال حرکت در ۲۸۰ کیلومتری بندر الدقم در دریای عمان بود، با یک هواپیمای بدون سرنشین هدف قرار گرفته و احتمالا زمانی که برفراز آن پرواز می‌کرده، شراره‌های آتش بر روی کشتی ریخته است.

این گروه همچنین مدعی است که کشتی مرسر استریت سپس برای بار دوم نیز هدف حمله قرار گرفت که ماهیت آن حمله هنوز مشخص نیست، ولی گفته می‌شود که باعث وقوع انفجار در عرشه کشتی شده است.

صبح امروز (جمعه) بود که گروه نظامی انگلیسی موسوم به «عملیات‌های تجاری دریایی» در بیانیه‌ای کوتاه مدعی شد که یک کشتی شامگاه پنجشنبه در دریای عمان هدف قرار گرفته شده است.

بعد از آن، وزارت دفاع انگلیس اعلام کرد که کشتی مذکور تحت مالکیت رژیم صهیونیستی بوده و در فاصله ۲۸۰ کیلومتری بندر «الدقم» هدف حمله قرار گرفته است.

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود