استقبال حماس از حملات راکتی غافلگیر کننده حزب الله علیه صهیونیستها

پس از شلیک دهها راکت به سمت اشغالگران صهیونیست، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه ای به آن واکنش نشان داد و مسئولیت این حملات را برعهده گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از شلیک دهها موشک به سمت صهیونیستها، حزب الله لبنان ضمن برعهده گرفتن این حملات اعلام کرد: در ساعت ۱۱:۱۵ امروز جمعه با دهها راکت، اراضی اطراف پایگاههای رژیم صهیونیستی در مزارع شبعا هدف قرار گرفته است.

مقاومت اسلامی لبنان بیانیه ای درباره حملات راکتی از جنوب لبنان به سمت مواضع رژیم صهیونیستی صادر کرد و مسئولیت حملات را برعهده گرفت که در این بیانیه آمده است: گروههای شهیدان علی کامل محسن و محمد قاسم طحان مناطق اطراف مواضع اشغالگران را در مزارع شبعا هدف قرار دادند.

در این بیانیه آمده است: این حمله با دهها راکت از نوع ۱۲۲ میلی متری انجام شد. این حملات راکتی در واکنش به حملات اخیر رژیم صهونیستی به الجرمق و الشواکر لبنان رخ داده است.

غافلگیری صهیونیستها از حملات راکتی

رسانه های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که حملات راکتی امروز جمعه مقاومت اسلامی فلسطین غافلگیری بزرگ نهادهای امنیتی این رژیم بوده است و نهادهای امنیتی این رژیم نتوانستند ارزیابی درستی درباره حملات داشته باشند و ارزیابی مبنی بر اینکه حزب الله دست به حملات راکتی می زند، نداشتند. ارتش اسرائیل باید نگران باشد.

این رسانه ها اعلام کردند که  هم اکنون درباره نحوه واکنش نشان دادن به این حملات بدون اینکه کار به درگیری بکشد، بحث و رایزنی می شود.

این رسانه ها از نشست بنت، گانتز و کوخاوی خبر دادند.

معادله ای که حزب الله تثبیت کرد

المنار به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش داد: حزب الله معادله شلیک در برابر شلیک و مناطق مفتوح در برابر مناطق مفتوح را تثبیت کرد.

حملات توپخانه ای صهیونیستها به مناطق مرزی لبنان

منابع خبری از حملات توپخانه رژیم صهیونیستی به مناطق مرزی لبنان از جمله کفرشوبا خبر دادند.

شبکه المیادین از شنیده شدن صدای آژیر در جولان اشغالی و الجلیل در نزدیکی مرز لبنان خبر داد.

خبرنگار المیادین گزارش داد: گزارش های اولیه از شلیک راکت به سمت جولان اشغالی حکایت دارد.

شبکه الجزیره هم اعلام کرد: صدای انفجارهایی در مزارع شبعا در جنوب لبنان شنیده می شود. یک مرکز اسرائیلی در داخل مزارع شبعا هدف قرار گرفته است.

شبکه الجزیره همچنین اعلام کرد که صدای آژیر خطر در مناطق مختلف جولان اشغالی و منطقه الجلیل در داخل فلسطین اشغالی شنیده می شود. همچنین صدای انفجارهایی در برخی شهرک های مرزی با لبنان شنیده می شود.

الجزیره از پرواز جنگنده های رژیم صهیونیستی به شکل گسترده بر فراز مناطقی از العرقوب در جنوب لبنان خبر دادند.

طبق گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی هم از حملات توپخانه ای به مناطق جنوبی لبنان در واکنش به موشک های شلیک شده به شهرک های صهیونیست نشین خبر داد.

رویترز هم به نقل از یک منبع امنیتی لبنانی اعلام کرد که راکت ها از جنوب لبنان به سمت رژیم صهیونیستی شلیک شده است.

صابرین نیوز هم از شنیده شدن صدای انفجارهایی در نزدیکی مثلث سوری، لبنانی، فلسطینی به ویژه شهرک مناحیم هورویتز خبر داد و اعلام کرد که سامانه گنبد آهنین در رهگیری راکت های شلیک شده به سوی شهرک های صهیونیست نشین در جولان اشغالی ناکام عمل کرده است. دست کم هفت راکت گراد به داخل جولان اشغالی شلیک شده است. تعدادی از این راکتها یک مرکز صهیونیستی را به طور مستقیم در مزارع شبعا هدف قرار داده است.

صابرین نیوز به نقل از منابع رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حملات راکتی، پایگاه نظامی «دوف» در مرز لبنان و فلسطین را هدف قرار داده است.

طبق گزارش صابرین نیوز، دست کم ۲۰ راکت گراد به مناطق مختلف جولان اشغالی و مزارع شبعا شلیک شده است و همچنین پایگاه نظامی دوف به شکل مستقیم هدف قرار گرفته است.

همچنین صابرین نیوز از حملات توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق خالی از سکنه در اراضی لبنان خبر داد.

صابرین نیوز گزارش داد: ستونی از دود هم اکنون از شمال فلسطین اشغالی به هوا برخاسته است.

همزمان نهادهای درمانی رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی و الجلیل اشغالی به حال آماده باش درآمدند.

منابع وابسته به رژیم صهیونیستی اعلام کردند: پناهگاههایی که به دنبال حمله روز سه شنبه به کریات شمونه به دنبال حمله موشکی گشوده شده است همچنان طی تعطیلات آخر هفته باز خواهد ماند.

هم اکنون نشستی میان نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر جنگ این رژیم درباره تحولات اخیر در حال برگزاری است.

رسانه های رژیم صهیونیستی فاش کردند که نفتالی بنت نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی از بیم سقوط کابینه خود از رویارویی هراس دارد.

خبرنگار روزنامه «جروزالم پست» ویدئویی از لحظه شلیک سامانه گنبد آهنین در یک پایگاه نظامی اسرائیلی در جولان اشغالی منتشر کرده که در آن نظامیان صهیونیست هر کدام به یک سمت در حال فرار کردن هستند.

در حال تکمیل..

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود