بندر پارسیان یکی از پروژه های مهم رونق اقتصاد دریامحور است

سردار سید حسین هوش السادات عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از بندر منطقه ویژه پارسیان بیان داشت: امروز تمام مسئولان نظام جمهوری اسلامی برای عبور از مشکلات اقتصادی باید همه در کنار هم و دست به دست بدهند تا مشکلات کشور رفع شود. زمانیکه همه مسئولان در کنار هم جمع شویم دست خدا هم در پشتیبانی از ما خواهد بود.

سردار هوش السادات اظهارداشت: امروز کشور دچار مشکلات اقتصادی است و در چندین سال پیاپی مقام معظم رهبری موضوع اقتصاد مقاومتی طرح فرمودند و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در استای تحقق منویات مقام معظم رهبری فعالیت می کند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با بیان اینکه اقتصادهای بزرگ دنیا در کنار دریا و با توسعه ظرفیت بنادر ایجاد شده است، تصریح کرد: کشور ما در دهه های گذشته از ظرفیت بزرگ دریا و اقتصاد دریامحور غفلت داشته است. با خط مشی مقام معظم رهبری طی سال های اخیر فعال سازی ظرفیت های بنادر بزرگ و کوچک در جنوب و شمال کشور در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: بندر پارسیان یکی از مهمترین بنادر تخصصی کشور است که در مرز میان سه استان مهم و استراتژیک هرمزگان، بوشهر و فارس قرار گرفته است. ظرفیتی که می تواند نقش اثرگذاری در توسعه اقتصادی کشور داشته باشد.

سردار هوش السادات تصریح کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا تلاش خواهد کرد تا طبق برنامه زمان بندی فاز اول بندر پارسیان را در زمان مقرر آماده بهره برداری کند.

به گفته وی، ایمیدرو و به طبع آن وزارت صمت و قرارگاه سازندگی همکاری ها و تجربیات خوبی در کنار هم داشته اند که بندر پارسیان به عنوان یک پروژه بزرگ بندری در کشور می تواند الگوی توانمندی و تخصص جوانان ایرانی باشد.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد این پروژه در اسرع وقت به بهره برداری برسد. امیدواریم تزریق مالی هم سرعت بگیرید و شاهد بهره برداری سریع این پروژه ها باشیم.

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود