قدردانی بازنشستگان صنعت نفت از وزیر دولت سیزدهم

جمعی از بازنشستگان صنعت نفت با ارسال نامه ای از اقدامات و انتصابات وزیر نفت دولت سیزدهم تشکر کردند.

در نامه بازنشستگان صنعت نفت خطاب به اوجی آمده است:

ضمن آرزونی توفیق برای برادر متخصص و متعهدمان مهندس اوجی، کمال قدردانی و تشکر را به جهت انتخاب مدیران ارشد و میانی وزارتخانه از بدنه متخصص سازمانی داریم.

همانگونه که همگان اطلاع دارند از زمان تصدی مهندس اوجی به سمت وزیر نفت دولت سیزدهم، شاهد اقدامات بسیار خردمندانه ایشان در بخش مدیریت سازمانی هستیم، ایشان با انتخاب مدیران متخصص، متعهد و محبوب از بدنه سازمانی، نور امیدی را دردل شاغلین و بازنشستگان روشن نموده اند.

با نگاه دقیق و توجه وزیر محترم به نیروهای کارآمد سازمانی، قطعا در آینده نه چندان دور شاهد دستاوردهای بسیار مهم در بخش های مختلف وزارتخانه خواهیم بود و امید داریم مشکلات معیشتی شاغلین و بازنشستگان وزارتخانه و مشکلات پیش آمده و کم کاری ها در دولت پیشین از جمله برقراری وام‌های مسکن، اخذ خسارات 8026 میلیارد کسری سال 98، 177000میلیارد وام‌های پرداختی که هنوز وضعیت شان مشخص نیست، بر طرف گردد.

انتصاب افراد کاردان، نیک اندیش، متعهد و محبوب را از سوی مقام ارشد وزارتخانه به فال نیک می گیریم و ضمن عرض تبریک به مهندس سالاری مدیر عامل شرکت ملی پخش و پالایش و عضو هیت امنای صندوق های باز نشستگی، مهندس بیات رئیس هیت رییسه صندوق های بازنشستگی، مهندس حاجی صادق ریس صندوق بازنشستگی صنعت نفت و خانم ها، عزیزیان وخانعلی پور ، برای این عزیزان آرزوی توفیق از درگاه خداوند منان و سلامتی روز افزون داریم.

البته که خوب آگاهیم، بار سنگینی بر روی دوش این عزیزان قرار گرفته و اطمینان داریم با توکل به خداوند متعال و یاری مدیران جدید مشکلات پیش آمده برای بازنشستگان بر طرف خواهد شد.

 

 

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود