قدردانی بازنشستگان از رئیس هیات رئیسه صندوقهای بازنشستگی صنعت نفت

جمعی از بازنشستگان صنعت نفت با ارسال نامه ای از اقدامات عبدالحسین بیات رئیس هیات رئیسه صندوقهای بازنشستگی صنعت نفت تشکر کردند.

در نامه بازنشستگان صنعت نفت خطاب به عبدالحسین بیات آمده است:

ضمن آرزونی توفیق برای برادر متخصص و متعهدمان مهندس بیات، کمال قدردانی و تشکر را به جهت عملکرد ۲ ماهه ایشان از زمان حضور به عنوان رئیس هیات رئیسه صندوقهای بازنشستگی صنعت نفت و به تبع آن انتخاب مدیران متخصص به جهت تقویت صندوق بازنشستگی صنعت نفت را داریم.

در پی انتشار گزارش 60 روزه صندوقهای بازنشستگی صنعت نفت به اعضای صندوق و ذی نفعان، ما جمعی از بازنشستگان صنعت نفت از بررسی صورت گرفته در خصوص مشکلات اقتصادی صندوق که بارها توسط بازنشستگان اعلام شد که ناشی از عملکرد نامناسب مدیران گذشته بوده و بر وضعیت معیشت بازنشستگان تأثیر نامطلوبی برجای گذاشته است همین طور برخورد و مبارزه با فساد که لازمه شفاف سازی است، تشکر و قدردانی نموده و امید داریم مواردی مانند خسارات ۸۰۲۶ میلیارد کسری سال ۹۸ اخذ و ۱۷۷۰۰۰میلیارد وام‌های پرداختی که هنوز وضعیت شان مشخص نیست، تعیین تکلیف شود.

البته که خوب آگاهیم رفع مشکلات به جای مانده از گذشته زمان بر خواهد بود و اطمینان داریم با توکل به خداوند متعال و یاری مدیران جدید مشکلات پیش آمده برای بازنشستگان صنعت نفت بر طرف خواهد شد.

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود