رونالدو با گل‌های دقایق پایانی رکورد علی دایی را شکست
جهان رسانه در تسخیر او

کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال با گلزنی برابر ایرلند در مسابقات انتخابی جام جهانی، رکورد تعداد گل های ملی را شکست و از علی دایی عبور کرد.

در یکی از دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا شب گذشته تیم ملی پرتغال به مصاف تیم ایرلند رفت که این بازی هیجان انگیز با نتیجه ۲ بر یک به سود پرتغال تمام شد.

این بازی تحت تأثیر عملکرد کریستیانو رونالدو ستاره پرتغال بود. وی تا پیش از این مسابقه در تعداد گل‌های ملی با علی دایی کاپیتان پیشین تیم ملی ایران (۱۰۹ گل) برابر بود اما مقابل ایرلند از این رکورد عبور کرد.

رونالدو در بازی شب گذشته دو گل به ثمر رساند تا ضمن رقم زدن یک پیروزی ارزشمند برای پرتغال، تعداد گل‌های ملی خود را به عدد ۱۱۱ گل افزایش بدهد.

پرتغال تا دقیقه ۸۹ از ایرلند با یک گل عقب بود ما رونالدو در این دقیقه و همچنین دقیقه ۹۶ دو گل به ثمر رساند.

رونالدو بعد از 17 سال موفق شد رکورد علی دایی اسطوره فوتبال ایران را در آقایی گلی فوتبال جهان بشکند.

در همین رابطه رسانه های جهان واکنش های متعددی را نسبت به این رکورد شکنی رونالدو داشتند که در  زیر بخشی از آنها را مشاهده می کنید.

*نشریه «hindustantimes» انگلیس درباره ایت موضوع نوشت: بالاخره کریستیانو رونالدو رکورد آقای گلی جهان را از اسطوره ایرانی علی دایی گرفت و موفق شد نام خود را با 111 گل به عنوان بهترین گلزن تاریخ بازی های ملی ثبت کند.

* نشریه «independent» در این زمینه، نوشت: چگونه رونالدو موفق شد رکورد بی نظیر علی دایی را بعد از مدت ها بشکند.

* نشریه «theathletic» درباره این رکوردشکنی، نوشت: کریس رونالدو بعد از سال ها رکورد تاریخی علی دایی را شکست و بهترین گلزن تاریخ رده های ملی شد.

*سایت «یوفا» درباره این موضوع، نوشت: کریس رونالدو بی امان به رکوردها یورش می آورد و بالاخره رکورد آقای گلی علی دایی را شکست.

*نشریه «فوتبال» هلند در این زمینه، نوشت: رونالدو رکورد افسانه ای علی دایی را شکست.

نشریه «dn.pt» پرتغال درباره رکورد اسطوره کشورش، نوشت: رونالدو در یک بازی دیوانه وار گلزنی کرد و رکورد بزرگ علی دایی را شکست.

رونادو
نظرات (0)
افزودن نظر