مقتدی الصدر:
پارلمان آتی عراق با قدرت در برابر آمریکا و اسرائیل خواهد ایستاد

«مقتدی الصدر» امروز یکشنبه تاکید کرد عراق به خرد و اندیشه و نه فقط به قدرت نیاز دارد و جریان صدر هم در پارلمان آتی بیش‌ترین تعداد کرسی‌ها را تصاحب خواهد کرد.

الصدر در نشست انتخاباتی جریان صدر در نجف اشرف گفت: وطن ما به تلاش خیرخواهان و اصلاح طلبان و صلح، همبستگی و خرد نیاز دارد.تا کی عراق باید در فساد باقی بماند. زمان آن فرارسیده که فساد رخت بربندد و اصلاحات گسترش یابد. زمان آن رسیده که صلح سراسر عراق را فراگیرد. اشغالگری، تروریسم، گرسنگی و بیم و هراس بس است. کی می‌شود که ما با صلح و امنیت زندگی کنیم.

وی افزود: این کشمکش‌های سیاسی و حزبی تا چه وقت ادامه دارد. عراق نیاز به صلح، همبستگی، خرد و عقل و اندیشه نیاز دارد. ما با قدرت در برابر دشمنانی نظیر آمریکا، اسرائیل، تروریسم و سازش می‌ایستیم.

مقتدی الصدر گفت : فراکسیون صدر به احتمال زیاد بالاترین تعداد کرسی‌ها را در پارلمان به دست می‌آورد و باید کنترل امور را با صلح آغاز کند.

رهبر جریان صدر عراق تاکید کرد :مردم عراق خسته شده‌اند. یا ما چیز جدیدی برایشان به ارمغان می‌آوریم یا نمی‌آوریم .فراکسیون صدر هم باید با مسئولیت پذیری و در لباس جدید به دنبال تحقق خواسته های مردم باشد.

انتخابات پارلمانی زودهنگام عراق هجدهم مهر ماه جاری برگزار می‌شود.

بحران عراقپارلمان عراقمقتدی صدر
نظرات (0)
افزودن نظر