سرپرست تیم پدل زنان ایران:
پدل جذاب‌ترین ورزش است

باطن؛‌ سرپرست تیم پدل زنان ایران گفت: ورزش پدل از جذاب‌ترین ورزش‌هاست، هیجان و جذابیت این رشته ورزشی به حدی است که بازیکنان بزرگ فوتبا‌ل همچون نیما‌ر، ز‌لاتان ابر‌اهیمویچ ،کارلوس پویو‌ل، محمد صلاح، ‌دیوید بکام پدل بازی می‌کنند.

«مونا قادری» سرپرست تیم پدل زنان ایران امروز (چهارشنبه) در گفتگویی اظهار داشت: به زودی اردوی آماده‌سازی تیم زنان ایران برای شرکت در مسابقات جهانی برگزار خواهد شد، سعی خواهیم کرد بهترین امکانات اردوی را برای زنان ایران فراهم کنیم.

وی افزود: زنان ایران مستعد و توانمند هستند و به طور حتم می‌توانند در این رویداد مهم ورزشی درخشیده و از نام و اعتبار ایران دفاع کنند.

سرپرست پدل ایران خاطرنشان کرد: تیم مردان ایران برای شرکت در بازی‌های آسیایی به قطر سفر کرده است، این تیم متشکل از بهترین پدل‌بازان ایران است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد عنوان قهرمانی را به دست خواهد آورد.
قادری تصریح کرد: مسعود سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش و آرش بشری به عنوان سرپرست انجمن پدل زحمات فراوانی را برای اعتلای این رشته جذاب ورشی کشیده‌اند و روزهای خوبی در انتظار پدل ایران خواهد بود.

وی در پایان گفت: ورزش پدل از جذاب‌ترین ورزش‌هاست، هیجان و جذابیت این رشته ورزشی به حدی است که بازیکنان بزرگ فوتبا‌ل همچون نیما‌ر، ز‌لاتان ابر‌اهیمویچ ،کارلوس پویو‌ل، محمد صلاح، ‌دیوید بکام پدل بازی می‌کنند.

پدل را ورزش قرن بیست و یکم می‌نامند و در اروپا، آمریکای لاتین، کانادا و حتی هندوستان علاقه مندان بسیاری دارد. در آرژانتین و اسپانیا حدود شش میلیون بازیکن در ورزش پدل فعال هستند پدل ورزشی پرتحرک و نیازمند تمرکز است.

رشته‌ ورزشی پدل ترکیبی از چند ورزش راکتی مثل تنیس، بدمینتون و اسکواش است. اختراع این رشته‌ ورزشی به چند دهه قبل بر می‌گردد، اما در طول سال‌های گذشته دچار تغییراتی شده و به شکل امروزی خود رسیده است.

تیم پدل زنانمونا قادری
نظرات (0)
افزودن نظر