عملکرد دولت در آسیاب نقد جبهه انقلاب؛
جلیلی: اجازه پرواز به دمشق را هم نداریم؟| محمد: غنی‌سازی 93درصد می‌کنیم| دهقان: «نمی‌گذارند» نداریم

به گزارش باطن، عملکرد 8ساله دولت تدبیروامید با نزدیک شدن به زمان ثبت‌نام‌های انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم به‌طور جدی‌تری در جریان انقلاب و نیروهای اصولگرایی به چالش کشیده می‌شود.

سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در توییترش نوشت «قرار نیست به بهانه‌ی یک توافق، کشور حتی اجازه‌ی پرواز یک هواپیمای مسافربری از تهران به دمشق را هم نداشته باشد! آیا برنامه و نقشه‌ای که با یک پرواز تهران به دمشق بهم بریزد؛ می‌تواند راه حل کشور باشد؟! این قدرت #میدان است که دشمن را وادار به مذاکره می‌کند.»

سعید محمد رئیس سابق قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا نیز گفت: و امروز هم که روی غنی‌سازی 60درصد رفتیم، ان شاءالله اگر ما خدمت‌تان بودیم، ما نیازمندی‌های صلح‌آمیز هسته‌ای‌مان خیلی بالاتر از اینهاست؛ چرا نباید برای رآکتورهای تحقیقاتی‌مان اورانیوم غنی شده داشته باشیم؟ چرا نباید برای پیشران‌های زیردریایی‌مان و کشتی‌های اقیانوس‌پیما‌ی‌مان اورانیوم غنی شده داشته باشیم. چرا در دنیا به کشتی‌های اقیانوس‌پیما سوخت نمی‌دهند؟ مجبور می‌شوند ماه‌ها در بنادر بمانند، دموراژ بدهند و کلی خسارت بدهند. ما نیاز به اورانیوم 93درصد داریم. وقتی دنیا دارد این‌گونه با تعهداتش بین‌المللی‌اش برخورد می‌کند، ما هم نباید رعایت کنیم. ما باید به سمت غنی‌سازی 93درصد برای مصارف‌ صلح‌آمیز برویم؛ آن وقتی ببینید اگر از داخل قوی شویم و بعد در موضوع هسته‌ای قوی شویم، نه اینکه بتن داخل رآکتورهایمان پر کنیم، آن وقت ببینید آنها به چه صورت سینه‌خیز اینجا می‌آیند و دنبال این هستند با ما توافق کنند.

حسین دهقان جانشین پیشین رییس ستاد مشترک سپاه پاسداران هم به ایرنا گفت: منتخبان قبلی با ادبیات «نمی‌گذارند»، «نمی‌شود» و «انداختن تقصیرها به گردن این و آن»، حس عدم مسولیت‌پذیری را به جامعه منتقل کرده‌اند. اگر نقطه مقابل یعنی پذیرش مسوولیت، پاسخ به مطالبات در حد مقدورات و توانایی‌ها ایجاد شود و دولت‌ با به کارگیری همه منابع، وعده‌ها را عملی کند، اعتماد مردم بر می‌گردد.

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود