اختصاصی باطن
معرفی نامزدهای نهایی اصلاح‌طلبان به بعد ثبت‌نام‌ها افتاد

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با باطن خبر داد رای‌گیری درخصوص نامزدهای نهایی جبهه اصلاحات ایران به بعد ثبت‌نام‌ها موکول شد. اصلاح‌طلبان 14نفر را به‌عنوان نامزدهای اصلی انتخاباتی خود معرفی کرده بودند و قرار بود از جمع این افراد هرکدام که دو سوم آرای نهاد اجماع‌ساز را به دست بیاورد به‌عنوان نامزدهای نهایی معرفی شوند.

براساس گزارش دریافتی فاصله بین تعداد موافقان و مخالفان این تصمیم انتخاباتی بسیار کم بوده و درنهایت با یک رای اختلاف تصمیم‌گیری درباره نامزدهای اصلاح‌طلب به مرحله بعد ثبت‌نام‌ها افتاده است.

این منبع آگاه گزارش داد تلاش می‌شود تا قبل از مرحله بررسی صلاحیت‌ها در شورای نگهبان، جبهه اصلاحات ایران نامزدهای نهایی خود را معرفی کند و درنهایت از میان آنان با یک نظرسنجی در سطح ملی گزینه نهایی را مشخص کند.

آذر منصوری سخنگوی جبهه اصلاحات ایران به ایسنا گفته است «از میان ۱۴ کاندیدایی که با پیشنهاد حداقل ۱۰ عضو جبهه اصلاحات به‌عنوان گزینه‌های پیشنهادی این جبهه برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شده بودند، به جز آقایان عارف، جهانگیری و ظریف مابقی یعنی آقایان مصطفی تاج‌زاده، محمود صادقی، مسعود پزشکیان، محمد شریعتمداری، محمد صدر، محسن هاشمی، صادق خرازی، عباس آخوندی و مصطفی کواکبیان و همچنین خانم‌ها شهیندخت مولاوردی و زهرا شجاعی برنامه‌های خود را ارائه و به پرسش‌های اعضای مجمع عمومی پاسخ دادند.»

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود