ناصر ابوشریف:
شمارش معکوس پایان رژیم صهیونیستی آغاز شده است

به گزارش باطن، «ناصر‌ ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران روز چهارشنبه با حضور در نشست تخصصی«القدس أقرب» گفت شمارش معکوس برای پایان رژیم صهیونیستی آغاز شده است.

وی به حوادث چند روز اخیر اشاره کرده و بیان کرد: «ما صد سال است انواع فشارها را تحمل می کنیم در دو جهت یکی مسئله سرزمین و یکی مسئله انسان. کارهایی که صهیونیست ها انجام داده اند حتی به ذهن خود شیطان هم نرسیده است. به رغم تمام این توطئه‌ها با این حال جمعیت مردم در فلسطین تقریبا 7 میلیون نفر است. مردم بسیاری از مناطق سال 1948 در این انتفاضه خیزش کردند. از اهالی اللد این انتظار را هیچ وقت نداشتیم این چنین محکم و مقتدرانه در برابر رژیم سفاک صهیونیستی عمل کنند. مردمی مستضعف که همیشه هدف قرار داشتند و در محاصره بودند.»

ناصر ابوشریف افزود : «نوار غزه از شش جهت در محاصره است. از شمال و جنوب و شرق و غرب و داخل زمین و آسمان. رژیم صهیونیستی دستگاه استراق سمع کار گذاشته است و در آسمان دستگاه‌هایی 24 ساعته در آسمان غزه پرواز می کند. از دریا غزه محاصره است و در زمین از طرف اسرائیل محاصره است و منطقه باریک گذرگاه نیز از جانب مصر محاصره شده است. در داخل زمین بتون آرمه گذاشتند و دیوار های آهنی و فلزی را مصری‌ها در زمین فرو کردند که فلسطینی ها نتوانند هیچ تونلی را به سمت مصر ایجاد کنند. تمام این ها نشان دهنده قدرت این مردم است که با این که محاصره شدند توانستند اینقدر مقاومت کنند نبرد.»

وی افزود: «در فلسطین نبرد بین نیروها نیست بلکه نبردی خدایی است. درست است که مردمی مستضعف و بدون امکانات مالی هستیم و غزه امکانات بسیار کمی دارد و آب آشامیدنی کافی نیست و تراکم جمعیتی بسیار بالاست اما با همه این مشکلات مردم غزه منششان مبتنی است بر عبودیت و مقاومت و همین عبودیت و مقاومت مایه ی فتح و پیروزی است.»

ایشان بیان کرد: «در غزه خانواده ای نیست که شهید نداده باشد. یک مادر پنج فرزندش را از دست داده.خانواده هایی هستند که چند اسیر چند زخمی و چند شهید دارند. هدف اسرائیل ضربه زدن به بستر اجتماعی مقاومت است اما مردم فلسطین توانستند مقاومت افسانه ای از خودشان نشان دهند. مردم فلسطین نیازمند کمک هستند. »

نماینده جهاد اسلامی در ایران بیان کرد: «پیروزی انقلاب اسلامی را خداوند به ما ارزانی داشت و تشکیل جمهوری اسلامی منجر شد که ایران تبدیل شود به پایگاه پروژه اسلامی کردن منطقه و ایران در تمام سطوح به مردم فلسطین کمک کرد و ایران الان شریک پیروزی‌های ما است. الان بر اساس آخرین نظرسنجی ها 88 درصد مردم مخالف قاطع با هر گونه حضور رژیم صهیونیستی در فلسطین هستند. ما خط اصلی و پیشرو و نوک پیکان مقاومت هستیم. مردم روحی و معنوی و مادی با ما هستند و خدا رو شکر وجهه منافقین و تسلیم شدگان مشخص شده است. رسانه های خائن عربی و مگس های الکترونیکی همراه با رژِیم صهیونیستی سکوت می کنند. »

وی در انتها بیان کرد: «تاکید می‌کنم شمارش معکوس برای پایان رژیم صهیونیستی و نابودی این رژِیم آغاز شده است. این بار سکوت کامل است و بسیار شکست رژیم صهیونیستی نزدیک است. ما نزدیک به قدس هستیم به اذن خداوند متعال همان طور که اینجا نوشته شده است.»

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود