باطن گزارش می‌دهد،
روز دولت احمدی نژاد در وزارت کشور

روز دوم ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری با حضور احمدی نژاد و اعضای کابینه و طرفداران سابقش به روز احمدی‌نژادی‌ها تبدیل شد.
به گزارش ‍پایگاه خبری باطن، دومین روز ثبت‌ نام سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با غوغای احمدی نژاد آغاز شد و با حضور اعضای کابینه دولت وی یا طرفداران سابقش برای ثبت نام ادامه یافت تا امروز به روز احمدی‌نژادی‌ها در وزارت کشور تبدیل شود.
پس از ورود احمدی نژاد به وزارت کشور با غوغا و جنجال بسیاری همراه بود، چهره‌های دیگری نیز از دولت وی برای ثبت نام به وزارت کشور وارد شدند. محمد عباسی وزیر تعاون دولت نهم و وزیر ورزش دولت دهم یکی از این افراد بود که ساعتی پس از رییس سابق خود اقدام به ثبت نام کرد.
امیرحسین قاضی زاده هاشمی، عضو جبهه پایداری و نماینده مجلس نیز که دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد جزو طرفداران پروپاقرص وی به شمار می‌رفت نیز، از دیگر داوطلبان ثبت نام امروز بود.
اما بدون تردید مهم‌ترین چهره‌ از اعضای کابینه احمدی‌نژاد که امروز برای انتخابات ریاست‌جمهوری داوطلب شد، رستم قاسمی وزیر پیشین نفت بود، که قصد حضور خود در انتخابات را از مدتی قبل اعلام عمومی کرده بود.
از بسیاری جهات ثبت نام قاسمی حتی از داوطلب شدن محمود احمدی نژاد نیز مهم‌تر به حساب می‌آید، زیرا وی جزو گزینه‌های اصلی برای حضور در رقابت نهایی انتخاب رییس‌جمهور به شمار می‌رود چراکه از توانمند‌ترین وزرای کابینه وی بود که با حاشیه‌های احمدی ‌نژاد و جریان انحرافی نیز آلوده نشد و سوابقش نیز گویای آن است که از بخت بالایی برای تایید صلاحیت توسط شورای نگهبان برخوردار است.
در یک نگاه کلی می‌توان گفت که روز دوم ثبت نام تا این ساعت روز مهمانی احمدی‌نژاد، کابینه و شرکاء در وزارت کشور بوده است.

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود