طولی نمی‌کشد که امارات به اشتباه سازش با دشمن اشغالگر معترف می‌شود

سفارت امارات عربی متحده در تل‌آویو امروز (چهارشنبه) طی مراسمی رسماََ افتتاح شد. در این مراسم، جمعی از مقام‌های سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی و اماراتی از جمله «اسحاق هرتزوگ» رئیس و «یائیر لاپید» وزیر خارجه این رژیم حضور داشتند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در واکنش به این اتفاق تاکید کرد که که اقدام امارات در افتتاح سفارتخانه خود در سرزمین‌های اشغالی اصرار بر گناه و اشتباه بزرگ در حق ملت فلسطین و همه ملت‌های منطقه است که کاملا با همه اشکال ارتباط و عادی سازی روابط با تل آویو مخالفند.

این جنبش در بیانیه‌ای گفت: خطرناک‌تر این است که امارات به دنبال تجاوز تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و مقدسات آن و کشتار مردم بی گناه و تخریب خانه‌ها به روی ساکنان آن در برابر چشم و گوش همه جهانیان دست به چنین کاری زده است.

حماس گفت: این اقدام امارات نه تنها چتر حمایتی برای جرایم دشمن صهیونیستی در حق ملت فلسصطین است بلکه آنرا برای ارتکاب جرایم بیش‌تر گستاخ‌تر می‌کند؛ افزون بر اینکه بلکه این رژیم به تکمیل پروژه خطرناک یهودی‌سازی سرزمین‌های فلسطینی خواهد پرداخت.

این جنبش گفت: طولی نمی‌کشد که سازشگران خواهند فهمید که چه جرم بزرگی در حق ملت‌هایشان و ملت‌های منطقه و حاکمیت آنها بر سرزمینشان مرتکب شدند.

در پایان این بیانیه آمده است: ما بر ضرورت متوقف ساختن این سیاست خطرناک امارات عربی متحده تاکید می‌کنیم و برای اصلاح این راه غلط تلاش می‌کنیم؛ زیرا وظیفه شرعی، ملی و اخلاقی کشورهای منطقه در قبال فلسطین، مردم آن و مقدسات آن ایجاب می‌کند که به همه نوع معاملات و عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر پایان داده شود.

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود