رهبر انقلاب یمن:
جشن میلاد رسول اکرم(ص) مهم‌ترین مناسبت برای ناکام گذاشتن دشمنان است

رهبر جنبش انصار الله یمن طی نطقی به مناسبت فرارسیدن ماه ربیع الاول یکی از نکات مثبت کشورش را آمادگی‌های زودهنگام دولت و ملت یمن برای گرامیداشت جشن ولادت حضرت رسول اکرم(ص) دانست.

به گزارش کانال تلگرامی المسیره، سید عبدالملک بدر الدین الحوثی با بیان اینکه ملت یمن به حکم هویت ایمانی خود به مناسبت‌های دینی اهمیت می‌دهند، گفت: ما پیشگام ملت‌های اسلامی در برگزاری با شکوه مراسم سالروز ولادت پیامبر بزرگ اسلام هستیم، چرا که به اهمیت این مناسبت بزرگ واقفیم.

الحوثی افزود: با توجه به چالش‌ها و خطراتی که امت اسلامی را تهدید می‌کند، ما اهمیت روز افزون استفاده از مناسبت‌های دینی را درک می‌کنیم، به خصوص که دشمنان اسلام تلاش می‌کنند از طریق فعالیت‌های گمراه کننده خود، امت اسلامی را از پیامبرشان جدا کنند.

الحوثی گفت: مهم‌ترین چیزی که دشمنان اسلام بر آن تمرکز کرده‌اند، جدا کردن امت از اقتدای به رسول الله و تمسک به قرآن کریم است.

رهبر انصار الله با اشاره به اینکه در طول سال‌های گذشته ملت یمن مراسم میلاد حضرت رسول اکرم(ص) را به شکلی ممتاز و بزرگ‌تر از هر کشور دیگری برگزار کرده‌اند، گفت: این چیز عجیبی نیست، بلکه میراث آباء و اجدادی ملت یمن است. ملت ما از این مناسبت برای مقابله با همه تلاش‌های دشمنان در توهین به رسول الله استفاده می‌کند.

الحوثی گفت: ملت ما با برپایی مراسم سالروز ولادت حضرت رسول اکرم(ص) به مقابله با تجاوز ظالمانه ائتلافی می‌رود که کافران و منافقان در آن جمع شده‌اند، همان گونه که علیه پیامبر خدا در نبرد احزاب ائتلاف شده بود.

او افزود: بازتاب مراسم سال گذشته گرامیداشت میلاد رسول اکرم(ص) در یمن بسیار بزرگ بود، چرا که ملت یمن در مخالفت با توهین فرانسوی‌ها به ساحت نبی خود به خشم آمده بودند و حتی رسانه‌های دشمن اسرائیلی نیز بر این مراسم متمرکز بودند.

رهبر انصار الله گفت: وقتی که مراسم گرامیداشت رسول اکرم(ص) یهودیان و دشمنان اسلام را به خشم آورده و ارتباط ما با رسول خدا را تقویت می کند، پس شایسته است که بیش از پیش به احیای این مراسم اهمیت دهیم.

الحوثی گفت: امسال هم ملت ما قبل از همه ملت‌ها و بیش از همه آنها برای مناسبت سالروز میلاد نبی اکرم(ص) به میدان می‌آید و در مقطع پیش رو در یمن شاهد فعالیت‌ها و آمادگی‌های مختلف خواهیم بود که از جمله آن احسان به فقرا و اجازه ندادن به جریان تکفیری برای منحرف کردن ملت از این مناسبت است.

او در پایان سخنان خود بر اهتمام مستمر جنبش انصار الله به حفظ جبهه‌های نبرد یمن با متجاوزان ائتلاف سعودی تاکید کرد و گفت: سیره رسول الله سیره جهاد بوده است.

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود