معاون وزیر بهداشت:
زمان پایان یافتن کرونا مشخص نیست/ مردم همچنان پروتکل‌ها را رعایت کنند

بهرام دارایی عصر امروز در آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه نام ابن سینا شایسته دانشگاه بزرگ و پرافتخار همدان است اظهار کرد: خوشحال هستم امروز در این جمع حضور دارم و در بین مردمانی هستم که هم یادآور رشادت دلاورمردانی چون شهید همدانی و حکیمانی نظیر ابوعلی سیناست.

وی با بیان اینکه شاخص‌های استان نشاندهنده عملکرد مدیران دانشگاه است عنوان کرد: گزارش عملکردی که آقای حیدری مقدم در این مراسم ارایه داد گواه ارتقای شاخص‌های سلامت در استان همدان است و من می‌دانم که ارتقای شاخص‌ها در شرایط کرونا چقدر سخت بوده و خوشحالم این اتفاق به بهترین شکل در استان رخ داده است.

معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو ادامه داد: روحیه جنگاوری رزمندگان دفاع مقدس امروز وارد دانشگاه علوم پزشکی همدان شده و مدیرانی که سابقه حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل را داشته‌اند در راس مدیریت این سیستم قرار گرفته‌اند و با همان روحیه جهادی این مجموعه را مدیریت می‌کنند.

وی با بیان اینکه زمان پایان یافتن بیماری کرونا بر هیچ کس معلوم نیست خاطرنشان کرد: امید است موج بعدی کرونا به شدت موج پنجم نباشد و این مستلزم همراهی مردم با کادر درمان و همه افراد تاثیرگذار به ویژه علما و روحانیون است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز با اشاره به توفیقات ارزنده دانشگاه علوم پزشکی همدان در سیستم سلامت کشور گفت: مسیر توفیقات دانشگاه را پرتوان و پرقدرت ادامه خواهیم داد.

محمد مهدی مجذوبی با تاکید بر اینکه بر خود وظیفه می‌دانم از زحمات آقای حیدری مقدم در کسوت ریاست دانشگاه قدردانی کنم اظهار کرد: کرونا در منظر برخی افراد همان آمارهایی است که به صورت روزانه اعلام می شود و برای بسیاری از افراد جامعه ملموس نیست اما نگاه مستمر و پایشی ما در این مدت نشان می‌دهد کرونا عرصه سخت و نفس‌گیری برای سیستم سلامت بود.

وی با بیان اینکه دیدگاه مدیریتی جدید نیز همت جانانه در مسیر حفظ سلامت مردم است عنوان کرد: علاوه بر مسایل بهداشت و درمان اهتمام جدی به توسعه کمی و کیفی و سایر جنبه‌های آموزشی خواهیم داشت و با استفاده از همه ظرفیت‌های دانشگاه در طی مسیر توسعه و اهداف از پیش تعیین شده گام برمی‌داریم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: یکی از مسایلی که همواره دغدغه من بوده است جوانگرایی جمعیتی است که تلاش خواهیم کرد در این حوزه نیز منشأ اثر باشیم.

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود