توهین شرم آور مجری برنامه «مثل ماه» به میهمان برنامه

در ادامه شگفتی سازی مجریان سیما در نمایش رفتارهای عجیب و غریب و بعضاً ناشایست، اینبار نوبت به مزه پرانی شرم آور رسالت بوذری رسیده که با توهین آشکار به میهمان برنامه، با انتقاد شدید در شبکه های اجتماعی توسط هزاران کاربر مواجه شده است.

در ماه های اخیر شیرین کاری برخی مجری های کار نابلد سیما در برنامه های مختلف تا سوتی های میهمانان برخی برنامه های سیمای ملی، واکنش صدها هزار کاربر را در شبکه های اجتماعی برانگیخته و ظاهراً اینبار نوبت به برنامه کپی ماه عسل با عنوان «مثل ماه» رسیده که اجرای این برنامه را شخصی به نام رسالت بوذری بر عهده گرفته است.

این برنامه که بنظر می رسد قصد تهیه کنندگان آن ادامه برنامه های ماه عسل البته در غیاب احسان علیخانی است، با همان سبک معروف که مأموریت تحریک احساسات مردم در زمان افطار با طعم غصه و گریه را دارا می باشد بر روی آنتن رفته است.

اجرای این مأموریت بر عهده یک مجری با نام رسالت بوذری است که از عقبه و تجربه اجرای وی نمی توان به آثار فاخر و قابل ملاحظه ای اشاره کرد. بوذری اما جمعه شب نقل محافل و شبکه های اجتماعی شده و به دلیل توهین شرم آور به میهمان برنامه که دارای نوعی نقص مادرزاد و معلولیت است، با سیل انتقادات و حمله کاربران مواجه شده است!

البته بعید نیست در اولین برنامه «مثل ماه»، بوذری بابت رفتار توهین آمیزش که نشانه عدم تسلط به زبان و قدرت درک موقعیت می باشد، از مردم عذر خواهی کند، اما عجیب اینجاست که سیمای ملی ظاهراً قصد ندارد خانه تکانی اساسی انجام دهد و نظارت بر حسن عملکرد کادر خودش را بیش از پیش شدت بخشد تا اینگونه مورد تمسخر صدها هزار کاربر قرار نگیرد و سوژه ای برای رسانه های فرصت طلب ایجاد نکند!

برخی کاربران منشاء برخورد بی ادبانه با میهمانان برنامه و همینطور استفاده از ادبیات محاوره ای خیلی صمیمی که به تقلید از چت شوهای حرفه ای بین المللی ساخته می شود را اجراهای احسان علیخانی و فرزاد حسنی در عقبه برنامه ماه عسل بیان کرده اند و متذکر شده اند بسیاری از مجریان سیما بجای خلاقیت قصد دارند دقیقا همان روش اجرای همکارانشان را در برنامه های جدید پیاده کنند. عنصری تُهی از نو آوری و خلاقیت و در انتها تبدیل به چنین محصولی:

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود