رئیسی، قالیباف و جلیلی همزمان نامزد می‌شوند

کاندیداتوری همزمان رئیسی ، قالیباف و جلیلی تاکتیکی است که اصولگرایان برای مواجه با فرآیند غیرقابل پیش‌بینی انتخابات برگزیده‌اند.

باطن : اخبار ضد و نقیض درباره وضعیت انتخاباتی اصولگرایان، خاصه درباره کاندیداتوری یا عدم کاندیداتوری سید ابراهیم رئیسی، این تصور را ایجاد کرده بود که جبهه اصولگرایی دچار نوعی سردرگمی شده باشد. تصوری که سبب شد برخی روزنامه‌های اصلاح‌طلب در شماره امروز خود از بلاتکلیفی رقیب بنویسند.

این درحالی است که بنا به اطلاع خبرنگار «نامه نیوز» اصولگرایان نه تنها بلاتکلیف و سردرگم نبوده، بلکه یک استراتژی دقیق برای مواجه با انتخابات و فرآینده غیرقابل پیش‌بینی آن دارند.

در چند شب گذشته اخبار متعدد و بعضا متناقضی درباره کاندیداتوری یا عدم کاندیداتوری سیدابراهیم رئیسی رسید. اخباری که برخی از آنان قاطعانه از ورود وی و برخی دیگری مجدانه از عدم ورود او خبر دادند؛ حتی از دیدار وی با یک مقام عالی‌رتبه و گفت‌وگو درباره انتخابات سخن به میان آمد که البته تایید هم نشد.

به موازات این قضیه اما اخبار مهمی از جبهه اصولگرایی رسیده که تا حد زیادی تصمیمات سیاسیون در این جریان سیاسی را مشخص می‌کند.
منبع : نامه نیوز

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود