زاهدی: ثبت نام مسوولان برای انتخابات، نشان دهنده علاقه خدمتگذاری آنها به مردم است!

به گزارش باطن، “محمد مهدی زاهدی”، نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی، درباره فضای انتخاباتی کشور در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا گفت: چند روزی را به هر جهت وزارت کشور درگیر مرحله ثبت نام کاندیداها بود. خب همه شاهد بودیم که تقریبا از هر قشری برای ثبت نام حضور پیدا کردند. در این بین افرادی هم حاضر شدند که کارنامه مشخصی دارند و شناخته شده هستند. قطعا این موضوع می تواند کمک کند به مشارکت بیشتر مردم.

او ادامه داد: البته در همین چند روز اخیر یکسری هجمه‌های سازمان دهی شده را نسبت به برخی کاندیداها شاهد هستیم که اصلا این تخریب‌ها صورت خوشی ندارد و بهتر است که رقابت در فضای سالمی برگزار شود.

این نماینده مجلس در پایان خاطر نشان کرد: این روزها اکثر نگرانی ها بیشتر برای مشارکت کم مردم است. اما از آنجایی که تعداد افراد مطرحی که این دوره ثبت نام کردند واقعا چشمگیر است. ما در این بین رییس جمهور سابق داشتیم، رییس مجلس، رییس حال حاضر دستگاه قوه قضاییه، تعدد وزرا و حتی معاون اول رییس جمهور فعلی، که همه این اسامی نشان می دهد که علاقه به خدمتگذاری همچنان در بین مسئولان وجود دارد و این به خودی خود در روزهای آتی مشارکت بیشتر مردم را رقم خواهد زد.

منبع: برنا

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود