حسن کامران:
نامزدهای اصولگرا وحدت کنند| نباید به دام دوقطبی‌سازی اصلاح‌طلبان بیفتیم

حسن کامران نماینده سابق اصفهان با اشاره به حضور نامزدهای متعدد از جریان اصولگرایی در انتخابات به باطن گفت: آقایان بهتر است توجه کنند آنچه دولت بی‌عمل آقای روحانی را امیدوار نگه می‌دارد همین صف طویل نامزدهای اصولگرایی است. دولتی‌ها معتقدند با این جمعیت کثیر داوطلبان، انتخابات ممکن است به دور دوم کشیده شود و آنگاه در دور دوم رو به تردستی بیاورند و با ایجاد دوقطبی‌های کاذب انتخاباتی مردم را فریب دهند.

کامران با حمایت از حضور چهره‌های شاخصی همچون آیت‌الله رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: در دوره‌های سابق زیاد بحث صالح و اصلح مطرح می‌شد و شکست‌های انتخاباتی اخیر نشان داد این سیاست اشتباه بوده است و خود آقایان نیز متوجه شدند که وحدت نیز جز معیارهای مهم است. یک فرد سالم با تراز مناسبی از کارآمدی که بتواند بدنه ارزشی و متعهد انقلاب را پای صندوق رای بیاورد و اجماع حداکثری میان آنان ایجاد کند باید مورد پذیرش همه جریان‌ها قرار بگیرد. اصولگرایان باید از حاشیه رفتن جلوگیری کنند و هر چه زودتر مقدمات تغییر این دولت را با تصمیم‌های وحدت‌بخش خود فراهم کنند.

این نماینده سابق اصفهان با انتقاد از اعلام کاندیداتوری بی‌سابقه طیف وسیعی از نمایندگان مجلس در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: نماینده‌ای که از مردم برای مجلس رای گرفته و هنوز یک سال از این دوره مجلس نگذشته چرا باید در ریاست‌جمهوری ثبت‌‌نام کند. این به فکر مردم بودن نیست. بنده مخالف جدی این موج حضور آنان در انتخابات هستم و معتقدم این افراد باید دل خود را برای مردم صاف کنند و تشنه قدرت نباشند.

کامران شیوه اصلاح‌طلبان و دولت تدبیروامید برای تداوم حضور خودشان در دستگاه اجرایی کشور را نه بر مبنای عملکرد بلکه شلوغ‌کاری و ایجاد اضطراب و دلهره در جامعه نسبت به آینده عنوان کرد و افزود: چهره‌ها و مشاوران امنیتی کابینه دولت آقای روحانی متخصص جوسازی رسانه‌ای و غوغاسالاری‌های کاذب در جامعه هستند. اصولگرایان هرگز نباید وارد این دام شوند و باید با درس گرفتن از گذشته خودشان را در مواجهه با دوقطبی‌سازی‌هایی که میراث‌های دولت دوازدهم به دنبالش هستند قرار ندهند.

وی حضور اسحاق جهانگیری در جمع رقابت‌ها را فرصت مناسبی برای به چالش کشیدن فنی عملکرد دولت در بخش‌های مختلف اقتصادی دانست و گفت: دقیقا همان مباحثی که آقای معاون اول رئیس‌جمهور در انتخابات ریاست‌جمهوری سابق برای کوبیدن بر فرق سر مخالفانش استفاده می‌کرد، اکنون به پاشنه آشیل حضور او تبدیل شده‌اند و این به‌خاطر بی‌صداقتی‌های دولتمردان کنونی ماست. خدعه و نیرنگ با مردم درنهایت به خود آدم برمی‌گردد و تردید نکنید در این دوره دار مکافات متوجه خود آقای جهانگیری است که بی‌خود از دولت آقای روحانی دفاع کردند. آقای جهانگیری اگر واقعا قصد اصلاح امور را داشت در ۸سال حضور خود در دولت فعلی این کار را انجام می‌داد.

کامران دفاع اصولگرایان از مذاکره و مباحثی همچون حقوق شهروندان و مطالبات اجتماعی مردم را امری معقول و منطقی توصیف کرد که دست اصلاح‌طلبان را برای فضاسازی‌های انتخاباتی می‌بندد. او خواست تا نامزدهای جریان ارزشی وارد حوزه‌‌هایی نشوند که تقابل در آنها صرف هزینه برای آنها نخواهد داشت و رقابت صرفا باید در مسیر کارآمدی و ارائه برنامه‌‌های بهتر باشد.

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود