جواد نیک‌بین: شورای نگهبان در تایید صلاحیت‌ها نشان داد مصلحت اندیش نیست/ نامزدها مواظب باشند از قطار انقلاب پیاده نشوند

نماینده کاشمر در مجلس خطاب به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: مواظب باشید خودتان از قطار انقلاب پیاده نشوید، وقتی قانون به نفع شما نمی‌شود به مراجع قانونی می‌تازید؛ شورای نگهبان نشان داد اهل مصلحت اندیشی نیست.

به گزارش باطن به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام جواد نیک بین نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، 4 خرداد) مجلس شورای اسلامی طی تذکری اظهار داشت: مجلسی که به فرموده امام راحل (ره) در رأس امور است بدون شورای نگهبان اعتبار قانونی ندارد، بنابراین طبق فرمایش امامین که فرمودند حمله به این شورا از غلط ترین کارها است، انتخابات را انتصابات خواندن دروغ است و موجب دلسری مردم می‌شود.

وی افزود: قانون فصل الخطاب است، برخی از دوستان و کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری بعد از رد صلاحیت اعلام می‌کنند که ما قانون را قبول نداریم، به تعبیر امام تو غلط می‌کنی که قانون را قبول نداری بلکه قانون تو را قبول ندارد.

نماینده مردم کاشمر در مجلس تصریح کرد: برخی سال‌های گذشته با قانون بر سر مردم می‌زدند و با شورای نگهبان همه مخالفان خود را می‌راندند و تخریب می‌کردند اما حالا ژست اپوزیسیون گرفته‌اند.

نیک بین خاطرنشان کرد: برادر من، خواهر من؛ قطار انقلاب در حال حرکت است و به مقصد و مقصود خود می‌رسد، این قطار که ریشه آن در خون شهیدان وجود دارد و سکان دار آن امامی است که تالی تلو امام معصوم است، به شایستگی به مقصد و مقصود می‌رساند. این تلاطم‌ها از ابتدای انقلاب بوده و قطعا و یقینا هیچ صدمه‌ای به انقلاب با پیاده شدن افراد مذبذب نمی‌خورد.

وی خطاب به نامزدهای عدم احراز صلاحیت شده در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: مواظب باشید خودتان از قطار انقلاب پیاده نشوید، وقتی قانون به نفع شما نمی‌شود به مراجع قانونی می‌تازید.

نیک بین گفت: از شورای نگهبان تشکر می‌کنم زیرا این شورا جای مصلحت اندیشی نیست، مهم حال فعلی افراد است بنابراین خواهش می‌کنم شورای نگهبان به یاوه گویی‌های کسانی که قانون را قبول ندارند گوش نکنند.

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود