نباید به خاطر اشتباهاتی که برخی‌ داشته‌اند با صندوق رای قهر کنیم

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه امیرکبیر گفت: شاید برخی از مردم به دلیل وضعیت بد مدیریتی رغبتی به رای دادن ندارند اما نباید به خاطر اشتباهاتی که برخی ها انجام داده اند با صندوق رای قهر کنیم.

به گزارش پایگاه خبری باطن حجت الاسلام سید مهدی میراحمدی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت وگو با خبرنگار گروه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس با بیان اینکه انتخابات در جمهوری اسلامی لیله القدر است، گفت: شرکت در انتخابات و عدم شرکت در انتخابات گرچه اختیاری است و کسی نمی تواند ما را مجبور کند اما باید ببینیم عدم حضور یا حضور ما چه تاثیراتی می تواند بر سرنوشت ‌مان داشته باشد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات در جمهوری اسلامی لیلةالقدر بوده و لیلةالقدر براى انسان سرنوشت‌ساز است. انتخابات هم سرنوشت یک ملت را براى یک دوره‌ و برهه‌اى تعیین می کند.

وی افزود: حضور مردم در انتخابات باعث می شود که مردم سالاری و دموکراسی به ایده آل خود برسد. فرآیند مردم سالاری یک فرآیند تدریجی است. رای ندادن و رای خاموش تغییری ایجاد نمی کند.

حجت الاسلام میراحمدی اضافه کرد: شاید برخی از مردم به دلیل وضعیت بد مدیریتی رغبتی به رای دادن ندارند اما نباید به خاطر اشتباهاتی که برخی ها انجام داده اند مبنا را تغییر دهیم و با صندوق رای قهر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امام (ره) دین و دنیا را در کنار هم قرار داد. امام(ره) تقابل اسلام و استکبار را کانون توجه جهانیان قرار داد. این انقلاب یک نگاه امیدوارانه ای برای جریان های آزادی خواه و ملت های زیر استکبار ایجاد کرده است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه انقلاب اسلامی مسیر جهان را تغییر داد، گفت: انقلاب اسلامی یک حرف نو در جهان بود.

حجت الاسلام میراحمدی تاکید کرد: این انقلاب برای ماندگاری و عدم انحراف نیازمند شاخص و قطب نما است که قطب نمای انقلاب اسلامی خط و مکتب امام(ره) است. خط امام(ره) معیار صحت سنجش رفتار سیاسی کارگزاران انقلاب است.

وی اظهار داشت: پیوند ما با امام(ره) پیوند مکتبی است. ممکن است کسی نزدیک امام باشد اما از او دور باشد اما ممکن است فردی درنیجریه باشد اما به امام بسیار نزدیک باشد.

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود