آغاز واکسیناسیون آتش‌نشانان از امروز/ ۳۰ درصد نیروهای آتش‌نشانی تاکنون به کرونا مبتلا شدند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آغاز واکسیناسیون آتش‌نشانان خبر داد.

به گزارش باطن “مهدی داوری” مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره واکسیناسیون آتش‌نشانان گفت: پس از پیگیری شدید ما که زمان زیادی هم برای آن سپری شد، خوشبختانه از امروز واکسیناسیون آتش‌نشانان آغاز شده است.وی با اشاره به نوع زندگی آتش‌نشانان ادامه داد: دورکاری برای نیروهای آتش‌نشانی مفهوم ندارد و آن‌ها همیشه باید به صورت ۲۴ ساعته سرکار باشند و زندگی جمعی دارند. همچنین در زمان امدادرسانی خیلی از ملاحظات و پروتکل‌ها را نمی‌توانند رعایت کنند از همین‌رو لازم بود که به سرعت واکسیناسیون آتش‌نشانان انجام شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه ۵ هزار نفر نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی هستند، خاطرنشان کرد: در طول این مدت و از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۳۰ درصد از آتش‌نشانان که در حدود ۱۷۰۰ نفر بوده‌اند کرونا مثبت شده‌اند البته خوشبختانه اکثریت این افراد بهبود پیدا کرده‌اند.

داوری خاطرنشان کرد: براساس آخرین آمار حدود ۱۳۰ نفر از آتش‌نشانان درگیر کرونا بوده و قرنطینه و بستری هستند. دو نفر نیز در این مدت از ابتدا تاکنون جان خود را از دست داده‌اند.

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود