یک منبع مسئول در اتحادیه عرب:
تنش میان اسرائیل و لبنان ممکن است از کنترل خارج شود

یک منبع مسئول در اتحادیه عرب به حملات رژیم صهیونیستی به لبنان واکنش نشان داد و نسبت به آن ابراز نگرانی کرد.

به گزارش معا، یک منبع مسئول در اتحادیه عرب گفت: اتحادیه عرب نسبت به افزایش تنش‌هایی که در مرز لبنان و اسرائیل رخ داده، نگران است.

وی افزود: هدف دولت جدید اسرائیل ممکن است قدرت نمایی از طریق اقدامات تنش‌زا باشد و شرایط لبنان نیز اجازه تنش بیشتر که موجب افزایش خطر بی ثباتی است را نمی‌دهد و از این رو افزایش تنش‌ها میان جنوب لبنان و اسرائیل ممکن است از کنترل خارج شود.

این منبع مسئول در اتحادیه عرب از طرف‌های ذی ربط خواست تا از هرگونه اقدام تحریک‌آمیز که موجب افزایش تنش و درگیری شود خودداری کنند.

پیش‌تر حسان دیاب نخست وزیر پیشبرد امور لبنان از زینت عدرا سرپرست وزارت دفاع و خارجه لبنان خواست تا از امل مدللی نماینده لبنان در سازمان ملل بخواهد در خصوص اقدامات تجاوزکارانه اخیر رژیم صهیونیستی علیه لبنان یک شکایت نامه فوری تقدیم شورای امنیت سازمان ملل نماید.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی سپیده دم روز پنجشنبه منطقه الدمشقیه در جنوب لبنان را دو بار مورد حمله قرار دادند. از سوی دیگر ارتش لبنان اعلام کرد که به دنبال شلیک چند راکت از یکی از مناطق جنوب به سمت سرزمین فلسطین اشغالی، توپخانه دشمن اسراییلی با شلیک ۹۲ گلوله و راکت مناطق وادی حامول و السدانه و دشت الماری و خراج راشیا الفخار و دشت الخیام و دشت بلاط را مورد هدف قرار داد.

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود