واکنش به حملات حزب الله ادامه دارد؛
تحلیل رسانه اسرائیلی از شکست اطلاعاتی

یک روزنامه صهیونیستی با اشاره به حمله راکتی روز گذشته حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی اذعان کرد که این حمله یک شکست اطلاعاتی برای تل آویو بود.

روزنامه صهیونیستی «ها آرتض» به حمله راکتی روز گذشته حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی واکنش نشان داد. این روزنامه اذعان کرد که این حمله یک شکست اطلاعاتی برای تل آویو بود.

بر اساس این گزارش، روزنامه هاآرتض در این زمینه نوشت: از آنجایی که اسرائیل پیش از آغاز حمله راکتی نتوانست از آن اطلاع یابد، می‌توانیم بگوییم که چنین چیزی یک شکست اطلاعاتی برای تل آویو محسوب می‌شود.

حزب الله لبنان دیروز جمعه به حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به مرزهای جنوبی این کشور واکنش نشان داد. پس از شلیک ده‌ها موشک به سمت مواضع صهیونیست‌ها، حزب الله لبنان ضمن برعهده گرفتن این حملات اعلام کرد: در ساعت ۱۱:۱۵ امروز جمعه با ده‌ها راکت، اراضی اطراف پایگاه‌های رژیم صهیونیستی در مزارع شبعا هدف قرار گرفته است.

در همین ارتباط، حزب الله لبنان تصریح کرد: یگان‌های شهیدان علی کامل محسن و محمد قاسم طحان مناطق اطراف مواضع اشغالگران را در مزارع شبعا هدف قرار دادند. در بیانیه حزب الله آمده است: این حمله با دهها راکت از نوع ۱۲۲ میلی متری انجام شد. این حملات راکتی در واکنش به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به الجرمق و الشواکر لبنان رخ داده است. اقدام غافلگیرکننده حزب الله و حملات آن به مواضع رژیم صهیونیستی واکنش‌های متعددی به دنبال داشت. در همین ارتباط، جنبش «أنصارالله» یمن به عملیات مقاومت لبنان علیه رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد. این جنبش با صدور بیانیه‌ای عملیات شجاعانه حزب الله علیه رژیم صهیونیستی را به این گروه مقاومتی تبریک گفت.

در بیانیه جنبش أنصارالله یمن آمده است: اقدام حزب الله در هدف قرار دادن مواضع رژیم صهیونیستی پاسخی مشروع به اقدامات و حملات تجاوزکارانه این رژیم بود. ما در یمن از عملیات‌های مقاومت لبنان علیه رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنیم. نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان نیز گفت: تحولات دو روز اخیر این واقعیت را ثابت کرد که صهیونیست‌ها تنها زبان زور را می‌فهمند.

رئیس پارلمان لبنان افزود: رژیم صهیونیستی یک بار دیگر ثابت کرد که تجاوزگری جزئی جدایی ناپذیر از طبیعت و ماهیت آن است. تنها راه مقابله با صهیونیست‌ها تمسک به وحدت و مقاومت است. از سوی دیگر، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان به موضع‌گیری درباره حملات امروز مقاومت به صهیونیست‌ها پرداخت و آن را در راستای تثبیت قواعد بازدارندگی دانست. وی تصریح کرد: واکنشی که حزب الله لبنان نشان داد در واقع در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی بود که همه دنیا آن را دیدند و ما نمی‌توانیم که در قبال آن سکوت اختیار کنیم.

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود