فلاحی با اشاره رای نیاوردن چهار وزیر پیشنهادی:
رای اعتماد مجلس به وزرا لب مرزی است

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: سخت گیری مجلس در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی به معنای تقابل با دولت نیست، مجلس دولت را از خود می‌داند و تلاش می‌کند تا دولتی قوی شکل بگیرد.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی، عضو فراکسیون روحانیت مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم گفت: تعدادی از وزرا قطعاً رای اعتماد مجلس را به دست می‌آورند.وزرای کشور، دفاع، امور خارجه، دادگستری، راه و شهرسازی خواهند توانست رای اعتماد خوبی از نمایندگان کسب کنند.

وی افزود: احتمالاً سه تا چهار وزیر پیشنهادی نیز نخواهند توانست رای اعتماد مجلس را جلب کنند. بقیه وزرا نیز لب مرزی هستند و باید برنامه‌های خود را به صورت دقیق برای نمایندگان تشریح کرده و آنها را قانع کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس تاکید کرد: آرای نمایندگان برای خودشان نیست بلکه برای مردم است اگر وزرای پیشنهادی برنامه دقیقی نداشته باشند و تعهدات لازم را ندهند نمی‌توانند رای اعتماد مجلس را جلب کنند.

فلاحی تصریح کرد: مجلس برای رای اعتماد به کابینه پیشنهادی سخت گیرانه عمل می‌کند، نمی‌گذاریم دولت ضعیف شکل بگیرد چون مردم نسب به دولت انقلابی امید دارند.

وی تاکید کرد: سخت گیری مجلس در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی به معنای تقابل با دولت نیست، مجلس دولت را از خود می‌داند و تمام تلاش خود را می‌کند تا دولتی قوی شکل بگیرد

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود