آخرین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم
مُهر تایید بر برنامه‌های وزرای پیشنهادی نفت و نیرو

در آخرین جلسه رسیدگی به صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم، کمیسیون‌های صنایع و انرژی با برنامه‌های وزیر پیشنهادی نفت موافقت کرد.

 جلسه علنی مجلس شورای اسلامی نوبت صبح امروز (چهارشنبه، ۳ شهریور ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، رأس ساعت ۸ و ۲ دقیقه و با حضور ۲۲۲ نفر از نمایندگان آغاز شد.

در آخرین روز از بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی، برنامه‌های وزرای پیشنهادی میراث فرهنگی، نفت، نیرو و ورزش و جوانان در مجلس بررسی و پس از آن رأی گیری کابینه پیشنهادی، در صحن علنی انجام می‌شود.

در ابتدای این جلسه سید عزت الله ضرغامی وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به دفاع از برنامه‌های خود پرداخت.

لسه علنی مجلس شورای اسلامی نوبت صبح امروز (چهارشنبه، ۳ شهریور ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، رأس ساعت ۸ و ۲ دقیقه و با حضور ۲۲۲ نفر از نمایندگان آغاز شد.

در آخرین روز از بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی، برنامه‌های وزرای پیشنهادی میراث فرهنگی، نفت، نیرو و ورزش و جوانان در مجلس بررسی و پس از آن رأی گیری کابینه پیشنهادی، در صحن علنی انجام می‌شود.

در ابتدای این جلسه سید عزت الله ضرغامی وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به دفاع از برنامه‌های خود پرداخت.

۰۸:۲۰ وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی در صحن مجلس: فکر سیاسی بلای جان حوزه میراث فرهنگی و گردشگری است

وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: هر نوع فکر سیاسی در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بلای جان این حوزه است.

 

۰۸:۵۰ موافقت کمیسیون‌های صنایع و انرژی با برنامه‌های وزیر پیشنهادی نفت

کمیسیون‌های صنایع و انرژی مجلس شورای اسلامی برنامه‌های وزیر پیشنهادی نفت برای حضور در این وزارتخانه را تایید کردند.

۰۹:۰۰ آقای اوجی! چه برنامه‌ای برای استفاده از میادین مشترک نفت و گاز دارید؟

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر پیشنهادی نفت، گفت: آقای اوجی! چه اقدامی برای استفاده حداکثری از میادین مشترک نفتی و گازی در برنامه‌هایتان دارید؟

۰۹:۱۵ تخصص «اوجی» در حوزه گاز است / برنامه او در حوزه فروش نفت مشخص نیست

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: تخصص وزیر پیشنهادی نفت در حوزه گاز و مشکل ما تحریم‌های نفتی است؛ دولت چطور می‌خواهد این نقص را جبران کند؟

۰۹:۲۵ فروش نفت با مدیریت «اوجی» افزایش می‌یابد / او تجربه صادرات نفت دارد

نماینده مردم لارستان در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی نفت می‌تواند وزارت نفت را به پویایی و موفقیت برساند و در شرایط تحریم‌های ظالمانه دشمن میزان فروش نفت کشور را افزایش دهد.

۰۹:۳۶ «اوجی» لیست اموال خود را شفاف اعلام کند / تخصص او حوزه گازی است

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی از وزیر پیشنهادی نفت خواست لیست اموال خود را به صورت شفاف اعلام کند.

۰۹:۴۳ نادران: «اوجی» درباره اموالش خلاف واقع سخن گفت

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم سلامت و پاکدستی وزرای پیشنهادی کابینه سیزدهم، گفت: وزیر پیشنهادی نفت درباره اموالش خلاف واقع سخن گفت.

۰۹:۵۰ «اوجی» از بدنه وزارت نفت است / او توان صادرات نفت را دارد

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی نفت از بدنه این وزارتخانه بوده و با مشکلات این وزارتخانه کاملاً آشناست.

۱۰:۰۱ «اوجی» توانمندی فروش نفت را دارد / او برنامه‌محور است

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: خنثی‌سازی تحریم و فروش نفت مسئله‌ای مهم است که اوجی توانمندی و هوشمندی بالایی در این زمینه و تجارت خارجی دارد.

۱۰:۱۵ فساد را از وزارت نفت برمی‌چینم / چالش‌های صنعت نفت ناشی از بی‌تدبیری مقابل تحریم‌هاست

وزیر پیشنهادی نفت با تاکید بر اینکه فساد را از وزارت نفت برخواهم کند، گفت: صنعت نفت در بخش‌های مختلف دارای چالش‌هایی شده که ناشی از بی‌تدبیری و ناکارآمدی درمقابل تحریم‌های دشمن است.

۱۱:۵۵ سه کمیسیون مجلس: «محرابیان» صلاحیت تصدی وزارت نیرو را دارد

کمیسیون‌های انرژی، کشاورزی و عمران صلاحیت وزیر پیشنهادی نیرو را تأیید کردند.

۱۲:۰۵ محرابیان از بدنه وزارت نیرو نیست / او برنامه‌ای برای رفع بحران آب ندارد

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی نیرو برنامه‌ای برای رفع مشکل آب در کشور ندارد و سوابق او هم با این وزارتخانه مرتبط نیست.

۱۲:۱۲ «محرابیان» مدیری جهادی و شجاع است / او برنامه‌های عملیاتی دارد

نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی، محرابیان را مدیری انقلابی، جهادی، پرکار و شجاع خواند.

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود