افتتاح دو ایستگاه جدید مترو

به گزارش باطن، پیروز حناچی شهردار تهران در مراسم افتتاح فروشگاه شهروند شعبه سهروردی اظهار داشت: عرضه سهام شهروند در بورس از روش‌های معقول برای اعتبار شهروند، اصلاح ساختار نهادهای عمومی وابسته و تأمین منابع است.

وی افزود: بسیاری از زیرمجموعه شهرداری در آینده وارد بورس می‌شوند و قابلیت انتشار در بورس را خواهند داشت از جمله روزنامه شهروند که در نوبت است و به زودی سهام آن عرضه خواهد شد.

شهردار تهران ادامه داد: عرضه سهام فروشگاه‌های شهروند همچنین به انضباط مالی و منافع سهامداران کمک می‌کند و بر همین اساس به زودی در فرابورس عرضه خواهد شد.

حناچی اعلام کرد:‌به زودی سه شعبه جدید دیگر شهروند هم افتتاح خواهد شد و بر اساس برنامه‌های پیش‌بینی‌ شده توسعه 120 درصدی در زمان سه ساله برای فروشگاه‌های شهروند خواهیم داشت که این موضوع در محدوده تهران و البرز و بقیه کلانشهرها هم پیش‌بینی شده است.

وی همچنین در جمع خبرنگاران در مورد ماجرای عرضه بی‌کیفیت گوشت در یکی از مراکز شهروند و انتقاد یکی از اعضای شورای شهر گفت:‌شرکت‌هایی محصولاتی را ارائه می‌کنند و کنترل کیفیت محصولات به صورت کامل انجام می‌شود.

شهردار تهران از افتتاح دو ایستگاه جدید مترو در هفته آینده با حضور رئیس‌جمهور خبر داد و گفت:‌امسال هم بنا داریم به تعداد ایستگاه‌های افزوده مشابه سال قبل برای سال جاری هم افتتاحیه داشته باشیم.

حناچی در مورد تبلیغات مربوط به انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری گفت: فضای تبلیغات برای انتخابات ریاست جمهوری را سازمان زیباسازی فراهم می‌کند ولی برای تبلیغات شورای شهر هنوز صحبت‌ها انجام نگرفته است.

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود