ساختمان دکترها یا فدراسیون فوتبال؟

تاکید رئیس فدراسیون فوتبال به استفاده از نخبگان در اداره امور، با حضور فامیل وی با اطلاعاتی مخدوش، در تناقض است و شائبه هایی را موجب شده است.

یکی از شعارهای شهاب الدین عزیزی خادم در انتخابات ریاست فدارسیون فوتبال، استفاده از نخبگان برای اداره امور بوده و اتفاقا این روزها به استفاده از آنها تاکید بیشتری دارد.

در فدراسیون فوتبال در بخش های مختلف افرادی مشغول به کار هستند که از آنها به عنوان دکتر یاد می شود. از خود رئیس فدراسیون گفته تا افراد دیگر اما تا به حال نشده یک بار برای همیشه مدارک تحصیلی این افراد رسانه ای شود تا برای همه آشکار شود این متخصصانی که در حال فعالیت هستند، از کدام دانشگاه ها و در چه رشته تحصیلی توانسته اند مدارک دکترای خود را کسب کنند.

با این اقدام، شائبه هایی که در مورد بعضی از فعالان مستقر در فدراسیون وجود دارد، مبنی بر اینکه مدارک تحصیلی آنها از کدام دانشگاه است و اینکه آیا آن رشته می تواند کمکی به مدیریت فوتبال کند، برطرف می شود.

از افرادی مثل احمد براتی (عضو هیات رئیسه فدراسیون)، میرشاد ماجدی (رئیس کمیته جوانان و عضو هیات رئیسه فدراسیون)، حبیب الله شیرازی (رئیس هیات تهران)، غلامرضا رفیعی (مشاور حقوقی فدراسیون)، شهاب عزیزی خادم (رئیس)، حمیدرضا مهرعلی (نایب رئیس فدراسیون) و نیما نکیسا (مسئول دپارتمان آموزش فدراسیون)، به عنوان دکتر یاد می شود اما سوال و ابهام درباره آنها وجود دارد. ماجرایی که به حضور یکی از اقوام عزیزی خادم در فدراسیون منتهی شد.

به تازگی رئیس فدراسیون فوتبال در مصاحبه تلویزیونی که داشت، وقتی در مورد حضور احسان عزیزی خادم (پسرعموی خود) در بخش آی تی پرسیده شد، تمام قد از حضور این شخص دفاع و در دفاعیاتش اعلام کرد که دارای دکترای هوش مصنوعی است اما نتیجه جستجوها در مورد سوابق تحصیلی این شخص چیزی غیر از این رشته به چشم می خورد.

احسان عزیزی خادم اکنون عضو هیات علمی گروه آموزشی کامپیوتر، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان است. در سوابق تحصیلی او آمده دانشجوی دکترای مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار دانشگاه صنعتی شریف، کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار دانشگاه تربیت مدرس تهران و کارشناسی مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار دانشگاه یزد است. البته، مدرک تحصیلی ثبت شده وی، کارشناسی ارشد است.

اینکه عزیزی خادم از پسرعمویش به عنوان دکترای هوش مصنوعی یاد می کند، می تواند در نوع خودش جالب و البته تعجب برانگیز باشد. اگر رئیس فدراسیون به هر دلیلی تصمیم گرفته با برخی همکاری کند، دفاع غلو شده، به خصوص در رشته و مدارک تحصیلی، برای چیست؟ البته عزیزی خادم به پسرعموی خود حکم مشاوره در امور آی تی را داده و به همین دلیل الزامی برای ارائه مدارک تحصیلی اش به فدراسیون نداشته تا راستی آزمایی هم صورت گیرد.

اینکه برخی افراد دارای مدرک تحصیلی دکتر هستند یا خیر و کیفیت آن چگونه است، یک بحث است اما اینکه آیا هر مدرکی می تواند به مدیریت فوتبال کمک کند؛ نکته ای است که مسئولان فدراسیون باید به آن پاسخ دهند. البته، اگر بتوان راستی آزمایی دقیق داشت!

منبع: فارس

 

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود