حمله همه جانبه به محسن رضایی

روز گذشته کیهان در ستون یادداشت اصلی خود و هم فرهیختگان در تیتر و عکس یک خود، محسن رضایی را هدف قرار داده‌اند.

از وقتی محسن رضایی آرایش علیه نامزدها دیگر به خود گرفته است، حملات به او تشدید شده است؛ آن‌هم در حالی که نخستین شایعه مربوط به ردصلاحیت‌ها که از سوی کانال‌های خبری برخی جریان‌ها، منتشر شد مربوط به محسن رضایی بود!

روز گذشته هم کیهان در ستون یادداشت اصلی خود و هم فرهیختگان در تیتر و عکس یک خود، محسن رضایی را هدف قرار داده‌اند. کانال‌های تلگرامی نیز علیه دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به صف شده‌اند. یک کانال تلگرامی با هشتگ اختصاصی نوشته است: «‌محسن رضایی که این روزها با جراحی زیبایی عزم رسیدن به پاستور را دارد، اخیرا در جلسه اصلی ستاد انتخاباتی خود گفته گزینه اصلی رأی‌آور ۱۴۰۰ هستم. محسن رضایی گفته که من می‌توانم در دور اول انتخابات با نقد، به دور دوم انتخابات بروم و در دور دوم با حملات، رئیس‌جمهور ایران شوم».

این کانال تلگرامی از صحبت‌های محسن رضایی با عنوان «توهمات ذهنی آقامحسن» نام برده و گفته که این حرکت  ناشی از مشاوره‌های غلط اطرافیان او بوده که بارها مجموعه‌های نظارتی نسبت به فاصله‌گرفتن از آنان به رضایی هشدار داده بودند. روزنامه کیهان هم در سرمقاله خود بدون ذکر نام محسن رضایی، وعده یارانه‌ای او را نقد کرده و غیرعملی دانسته است. این در حالی است که وعده‌های مشابه از سوی دیگر نامزدها، حتی اعضای جبهه انقلاب نیز دیده می‌شود

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود