رینگ چهارم حفاظتی در اصفهان و شهرهای در مسیر اجرا می‌شود

به گزارش باطن، محمد اسلامی شامگاه شنبه ۲۲ خرداد در آئین افتتاح تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی، اظهار داشت: کشور ما روزهای بسیار سختی را سپری کرده که برخی اظهار نظر به زبان آسان است اما تا وقتی انسان در کوران کار واقع نشود و با موانع و الزامات آن آشنایی نداشته باشد با هر گونه اظهارنظری فکر می‌کند که انصاف را رعایت کرده است.

وی افزود: در شرایط بحران کرونا و جنگ اقتصادی که تمام مسیرهای ما مسدود است و فعل و انفعالات مالی ما قابل انجام نیست، کشور ما در مسیری قرار گرفته که در انتظار توسعه روز افزون است ایجاد پروژه‌هایی که برای مردم گره گشایی و رفاه به ارمغان می‌آورد تنها با باور دست اندرکاران و مسئولان می‌تواند به وجود آید.

وی افزود: پروژه‌های توسعه‌ای که امروز در اصفهان شاهد هستیم مصداق باور و اراده و اطمینان خاطر و همکاری است که توانسته کارها به این نقطه برساند.

در شهرسازی برای منزلت اجتماعی شهروندان عمل می‌کنیم

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: ما در موضوع شهرسازی برای منزلت اجتماعی و زندگی مطلوب شهروندان براساس ضوابط شهرسازی عمل می‌کنیم که مردم در یک نُرم از سرانه‌های مناسب و مورد نیاز برخوردار باشند و امکانات در همه جا به صورت متوازن و عادلانه توزیع شود و ما خود را موظف بر اجرا و تحقق طرح‌های مصوب می‌دانیم.

اسلامی با اشاره به اهمیت حمل و نقل و جریان ترافیک، افزود: این مهم را به صورت مدون و سیستمی با استفاده از ظرفیت‌هایی که می‌تواند حمل و نقل ایمن را ایجاد کند، دنبال می‌کنیم.

وی با اشاره به امضای تفاهم جدید با شهرداری اصفهان و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل برای تکمیل رینگ چهارم، گفت: با امضای این تفاهم رینگ چهارم برای سراسر شهر اصفهان بزرگ و شهرهای مختلف در مسیر براساس تمهیدات و ضوابطی که تعریف شده در یک زمان بندی فشرده مانند همین پروژه تقاطع غیر همسطح که در کمتر از دو سال اجرا شد، به وقوع خواهد پیوست.

اسلامی اضافه کرد: کنار گذر شرق و غرب اصفهان و رینگ پنجم که بخشی از آزاد راه شمال و جنوب کشور محسوب می‌شود در ماه‌های گذشته بخش یک و دو آن با دستور رئیس جمهور افتتاح شد که یک میانبر قابل ملاحظه بود و بار ترافیکی شرق اصفهان را کم می‌کند و ادامه آن تا سه راه مبارکه و افزون بر آن از فولاد مبارکه در کنار گذر غرب ادامه می‌یابد. این رینگ ۱۸۰ کیلومتری یک خدمت بزرگ برای سراسر شهرهای اصفهان بوده و دغدغه ترانزیت شمال و جنوب کشور را مرتفع می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: همه این اقدامات در راستای ایجاد یک سیستم منظم حمل و نقل و جریان سازی برای ترافیک و حمل و نقل بوده است.

در این مراسم تفاهم نامه تأمین مالی احداث نگهداری و بهره برداری آزاد راه حلقه حفاظتی اصفهان بین شهرداری اصفهان، وزارت راه و شهرسازی و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور منعقد شد.

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود