حفظ انسجام و وحدت ملی موجب ارتقاء محبوبیت نظام اسلامی می‌شود

به گزارش باطن، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: اساس کرامت تقوا است و با داشتن تقوای پرهیز و تقوای ستیز، انسان به کرامت دست پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه ستیز با استکبار جهانی و دشمنان اسلام حیثیت اسلام را ارتقاء بخشیده است، افزود: ملت شریف ایران اسلامی از زمانی که تقوای پرهیز و تقوای ستیز را با هم اعتبار بخشید، با وجود همه نا امنی‌ها و درگیری‌ها در سطح منطقه تبدیل به یک قدرت بزرگ شد که امثال شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی عزیز جلوه‌ای از همین الگوی عالی تقوای پرهیز و ستیز بشمار می‌رود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی با اشاره به اینکه راهبرد دشمن از همان آغاز پیروزی انقلاب اسلامی سعی در مخدوش کردن چهره‌ی انقلاب داشت تصریح کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح قطعا تیری در چشمان ایادی استکبار است و موجب صلابت و اقتدار جایگاه ایران در عرصه‌ی بین الملل می‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر فرمایش حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند: آنچه را که خوشایند دشمن است باید عکس آن را عمل کنیم که دشمن از دستیابی به اهداف خود نا امید شود، خاطر نشان کرد: در این برهه حساس تعیین سرنوشت مملکت اسلامی، باید با بصیرت، هوشمندانه و با شناخت کامل نسبت به حساسیت‌های دشمن تمامی فتنه‌ها و توطئه‌ها را خنثی کنیم.

نماینده ولی فقیه در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات گفت: حضور حداکثری ملت شریف ایران اسلامی در عرصه‌ی انتخابات و انتخاب فرد اصلح موجب حفظ انسجام، وحدت ملی و ارتقاء محبوبیت نظام اسلامی می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسنی با تاکید بر فرمایش مکرر فرمانده معظم کل قوا (مد ظله العالی) مبنی بر بی اثر کردن تحریم‌ها، اظهار کرد: با انتخاب فرد اصلح بعنوان رئیس قوه مجریه و مشارکت حداکثری و آگاهانه در صحنه انتخابات، که بالاترین فریاد برای تغییر در وضعیت موجود است می‌تواند علاوه بر بالا بردن ضریب امنیت کشور، در زمینه‌های اقتصادی، فناوری، پزشکی، فرهنگ، سیاست، ایدوئولوژی و … ظرفیت‌های بسیار خوبی را بوجود آورده و تحریم‌ها را بی اثر کند.

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود