اظهار نظر بی‌موقع داورزنی و لطمه به تیم ملی/ «الکنو» زیر بار نرفت

رئیس فدراسیون والیبال که باید تلاش می‌کرد آرامش را در آستانه المپیک در تیم ملی برقرار کند با یک اظهار نظر بی‌موقع وضعیت این تیم را آشفته توصیف کرد تا حاشیه جدیدی برای ملی‌پوشان ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۹ روز دیگر تیم ملی والیبال ایران باید در نخستین بازی خود در المپیک توکیو مقابل حریف قدرتمندی مانند لهستان قرار گیرد. پس از نمایش ضعیف تیم ملی در لیگ ملت‌ها، ملی پوشان به ایران بازگشتند و با سپری کردن استراحت چند روزه از روز شنبه تمرینات خود را بدون ریکاوری ذهنی و برگزاری جلسات روانشناسی آغاز کردند.

محمدرضا داورزنی که در چند سال گذشته با تصمیمات پرحاشیه و خبرساز و بی توجهی به نقد کارشناسان و دلسوزان والیبال لطمات زیادی به تیم ملی والیبال وارد کرد پس از پایان لیگ ملت‌ها در برنامه تلویزیونی لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ شبکه ورزش خبر از دعوت فرهاد قائمی به تیم ملی داد!

رئیس فدراسیون والیبال در حالی این خبر را اعلام کرد که پیش از آن با درخواست الکنو تنها مهدی مرندی به اردوهای آماده سازی المپیک فراخوانده شده بود، این تناقض آشکار زمزمه دخالت رئیس فدراسیون در تصمیمات سرمربی تیم ملی را مطرح کرد.

اظهار نظر بی‌موقع داورزنی و لطمه به تیم ملی/ «الکنو» زیر بار نرفت

قائمی که به دلیل مسائل شخصی از تیم ملی والیبال خداحافظی کرده بود با درخواست محمدرضا داورزنی وارد اردو شد اما سرمربی تیم ملی بلافاصله پس از حضور در تمرینات خط قرمزی بر روی نام بازیکن تحمیل شده فدراسیون کشید. خط قرمز الکنو بر روی نام قائمی، منجر به عصبانیت دریافت کننده سابق تیم ملی شد که همیشه چهره او را با خنده به یاد داریم.

فرهاد قائمی، پس از خط خوردن از اردوی ملی اظهارات تندی را علیه سرمربی تیم ملی و مسئولان والیبال مطرح و تاکید کرد که بعد از حضور در تمرین تیم ملی بدون اینکه در کار گروهی شرکت کند و مورد ارزیابی قرار گیرد کنار گذاشته شد.

دریافت کننده تیم ملی در ادامه تاکید کرده که «حرفی که داورزنی روز اول با من زد این بود که ۱۰۰ درصد در تیم حضور خواهم داشت و تایید کادر فنی را هم گرفته است. دلیلش هم این بود که تیم ملی در دریافت مشکلاتی دارد و حضور من می‌تواند به تیم ملی کمک کند. برای تمام بازیکنان تیم ملی احترام قائل هستم، اما این صحبتی بود که با من مطرح شد.»

اظهارات فرهاد قائمی نشان داد تعداد بالای بازیکنان حاضر در اردو بر خلاف نظرات سرمربی تیم ملی است و او تحت هیچ شرایطی زیر بار دخالت فدراسیون نمی‌رود. الکنو که لیست اولیه خود برای حضور در المپیک را معرفی کرده است و خبرگزاری مهر روز شنبه آن را منتشر کرد نشان می‌دهد او به ترکیب نهایی خود رسیده و شاید در پست دریافت کننده در صورت نیاز تغییرات جزئی اعمال کند.

اظهار نظر بی‌موقع داورزنی و لطمه به تیم ملی/ «الکنو» زیر بار نرفت

تنها ۱۹ روز تا رویداد بزرگ المپیک باقی است و سرمربی تیم ملی نمی‌تواند در این زمان کوتاه تمرکز خود را بر تعداد بالایی از بازیکنان بگذارد. الکنو باید هرچه سریع‌تر تیم را برای المپیک آماده کند.

تصمیمات اشتباه و دخالت رئیس فدراسیون باعث شد نه تنها فشاری از بدنه تیم ملی برداشته نشود بلکه بازیکنی مانند فرهاد قائمی که لقب بمب انرژی تیم ملی را یدک می‌کشید و خاطرات خوبی در ذهن مردم حک کرده بود اینگونه با خشم و عصبانیت نسبت خط خوردنش واکنش نشان دهد.

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود