تحلیل شرایط استقلال و پرسپولیس/ کم لطفی سه جانبه به آبی‌پوشان!

عضو پیشین هیات مدیره استقلال ضمن تحلیل شرایط آبی و قرمزپوشان پایتخت برای برگزاری دیدار یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: متاسفانه در ماه‌های اخیر از سه جانب به استقلالیها کم لطفی شده است.

جواد قراب پیشکسوت و عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دربی ۹۶ اظهار داشت: در حال حاضر تیم پرسپولیس نفرات خوبی دارد که باعث شده به جز نفرات داخل زمین، نیمکت این تیم هم بسیار قوی باشد. کادر فنی این تیم هم خوب و کار بلد است و باعث شده تا مجموعه آنها خوب نتیجه بگیرد.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: در مقابل پرسپولیس، استقلالی ها جوان تر و با نگیزه تر هستند. بچه های تیم ما از خیلی چیز ها محروم هستند و از چند جانب به آنها کم لطفی شده و این باعث می شود در مقابل انگیزه آنها به مراتب بیشتر شود. رابطه عاطفی خوبی که بین بازیکنان تیم استقلال و فرهاد مجیدی ایجاد شده، روحیه این تیم را هم افزایش داده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه در ماه های اخیر هم داوران در حق استقلال کم لطفی کردند، هم از سوی فدراسیون به بچه های کم لطفی شده و هم از همه بدتر از سوی خود باشگاه به بچه ها کم لطفی شده است؛ و این کم لطفی ها به نظر من باعث شده تا انگیزه بازیکنان ما زیاد شود و آنها بخواهند حق خود را با انجام یک بازی خوب در دربی بگیرند.

عضو پیشین هیات مدیره استقلال تاکید کرد: با اینکه پرسپولیس به لحاظ مهره وضعیت بهتری از استقلال دارد، اما به نظر من انگیزه های بالاتر بازیکنان استقلال وزنه را به سود این تیم سنگین می کند و شانس پیروزی آنها را بالاتر می برد. اما حتی اگر این اتفاق هم نیفتد، چیزی از ارزشهای کار مجیدی و دیگر استقلالی ها کم نمی کند. چون همه می دانند این تیم در چه شرایطی آماده شده است.

تحلیل شرایط استقلال و پرسپولیس/ کم لطفی سه جانبه به آبی‌پوشان!

پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: این بازی می تواند از دربی های با کیفیت و تماشاگر پسند باشد؛ و تماشاگرانی که تنها از پای گیرنده های تلویزیونی می توانند این بازی را نظاره کنند از این بازی لذت می برند. این دیدار حذفی است و هیچ تیمی نمی تواند در آن مماشات کند و هر دو تیم باید برای پیروزی به میدان بروند. لذا می توانیم شاهد یک بازی جذاب باشیم.

قراب در ادامه به انتخاب علیرضا فغانی برای قضاوت این بازی اشاره کرد و گفت: چه کسی می تواند منکر این شود که فغانی یکی از بهترین های دنیا و بهترین در آسیا است؟ قطعاً فغانی می تواند بهترین انتخاب برای این بازی باشد. اما خب همین آقای فغانی که از تجربه بسیار بالایی هم برخوردار است، باید برای هرچه بهتر قضاوت کردن در این بازی یک سری مسائل را مد نظر داشته باشد.

کارشناس فوتبال خاطرنشان ساخت: به آقای فغانی توصیه می کنم با قدرت، دقت و کمی لبخند این بازی را قضاوت کند. ایشان نباید با حرکات چهره خود بازیکنان را عصبی نماید چون در این صورت بازی از دستش در می رود. او می تواند قدرت و قاطعیت را با چاشنی خونسردی و لبخند داشته باشد تا قضاوتی منصفانه و با کمترین اشتباه داشته باشد. فغانی بیشتر از همه چیز باید نگران حیثیت کاری خودش باشد.

تحلیل شرایط استقلال و پرسپولیس/ کم لطفی سه جانبه به آبی‌پوشان!

 

کد خبر 5257725
ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود