مراکز درمانی نیروی دریایی سپاه در حال خدمت به مردم هستند

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در آیین بهره برداری از طرح‌های بیمارستان امام رضا (ع) نیروی دریایی سپاه در شهرستان چالوس گفت: در مقطعی که مردم با مشکلات اقتصادی روبرو هستند نباید در حوزه درمان هم‌مشکل داشته باشند و نیروی دریایی سپاه برای رفع مشکلات مردم در حد توان و ظرفیت خود از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی افزود: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا برای مبارزه با این ویروس منحوس همه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیروی دریایی سپاه به حالت آماده باش درآمد تا در حوزه درمانی و بهداشتی به مردم خدمات رسانی شود و در این راستا فرماندهی بهداری نیروی دریایی سپاه چند بیمارستان صحرایی در برخی مناطق کشور بر اساس درخواست ستاد ملی مباره با کرونا برپا کرد و ارائه این خدمات بر حسب نیاز مردم ادامه خواهد داشت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه تلاش برای رفع مشکلات مردم و خدمت صادقانه در اولویت رزمندگان دریادل نیروی دریایی سپاه است گفت: چالوس به فرموده رهبر معظم انقلاب قدمگاه بیش از ۲۱ هزار شهید گیلان و مازندران بوده که ارتقای وضعیت سلامت آن، کوچک‌ترین خدمت ما به مردم این سرزمین شهید پرور است.

دریادار تنگسیری از خدمت رسانی 15 مرکز درمانی به مردم در کشور توسط نیروی دریایی سپاه خبر داد و افزود: ارتقا و توسعه مراکز درمانی نیروی دریایی سپاه یکی از اهداف مهم این نیرو در راستای خدمت رسانی به مردم بوده و ما به خادمی مردم افتخار می‌کنیم و از کادر درمان برای خدمت رسانی صادقانه به مردم صمیمانه ‌تشکر می‌کنیم.

وی گفت: 6 بیمارستان نیروی دریایی سپاه از مجموع مراکز درمانی این نیرو، با تمام امکانات و تجهیزات در حال خدمت به مردم‌هستند و تجهیز و توسعه این مراکز در دستور کار قرار دارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: دشمنان با تمام‌توان‌مقابل انقلاب اسلامی ایستاده‌اند ولی ما باید با تفکر انقلابی و روحیه جهادی به عنوان سرباز انقلاب، از اجرای نقشه‌های شوم دشمنان جلوگیری کنیم.

سردار موسوی جزایری، فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه هم در این مراسم گفت: ساختمان جدید بیمارستان امام رضا (ع) نیروی دریایی سپاه دارای بخش‌های اورژانس، رادیولوژی، اتاق عمل سراپایی، آی سی یو، سی سی یو، آنژیوگرافی قلب است که با نگاه ویژه فرمانده نیروی دریایی سپاه و تلاش مدیریت بیمارستان احداث شده است.

وی افزود: آنژیوگرافی یکی از بخش‌های مهم بیمارستان امام رضا(ع) نیروی دریایی سپاه شهرستان چالوس به شمار می‌رود که از درخواست‌های مهم و نیاز اساسی مردم در این منطقه بوده است.

ساختمان اورژانس، رادیولوژی و آزمایشگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیمارستان امام رضا (ع) نیروی دریایی سپاه از طرح‌هایی بود که امروز در شهرستان چالوس با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه و دیگر مسئولان کشوری و لشکری به بهره‌برداری رسید.

ممکن است شما هم بپسندید
پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نمیشود